دریافت سه تندیس مردمی بانک سامان از چهارمین جشنواره «بانک محبوب من» / لوح حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان برای «سامان ماهواره»

نمایه بانک : بانک سامان در چهارمین جشنواره سالانه «بانک محبوب من»، موفق شد علاوه بر قرارگرفتن در جمع بانک‌های محبوب کشور، به‌عنوان انتخاب اول مردمی از نظر آموزش مشتریان و بانک برتر در زمینه استفاده مشتریان از خدمات الکترونیک معرفی شود./ گروه ارتباطات ماهواره‌ای سامان برای چهارمین بار متوالی موفق شد لوح قدردانی و تندیس نقره ای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را به‌دست آورد.
  • شنبه 12 اسفند 1396 ساعت 16:31

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک سامان ، در پایان چهارمین دوره جشنواره بانک محبوب من در سال 96 و با آرای حدود 100 هزار نفر از مشتریان شبکه بانکی کشور، بانک سامان به‌عنوان یکی از بانک‌های محبوب معرفی شد.

براساس این گزارش، با رای قاطع شرکت‌کنندگان در جشنواره، بانک سامان در حوزه آموزش، اطلاع‌رسانی و محتوا، بانک محبوب معرفی شد. مشتریان شبکه بانکی همچنین بانک سامان را به‌عنوان بانک برتر از نظر خدمات الکترونیکی معرفی کردند.

گفتنی است «جشنواره بانک محبوب من» با هدف تعیین محبوب‌ترین بانک‌ها ازنظر مشتریان شبکه بانکی، دی و بهمن‌ماه سال جاری برگزار شد و طی آن مشتریان با امتیازدهی به بانک موردعلاقه‌شان، بانک‌های محبوب را انتخاب کردند.


لوح حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان برای «سامان ماهواره»


به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک سامان ،  حسین علیزاده مدیرعامل گروه ارتباطات ماهواره‌ای سامان با اعلام این خبر گفت: در هفدهمین همایش سالانه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان که با حضور شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، پزشکیان نایب‌رییس مجلس، نیره پیروزبخت رئیس سازمان استاندارد و جمعی از صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد، شرکت «سامان ماهواره» موفق شد ارزیابی‌های فنی را با موفقیت به پایان برساند و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را به‌دست آورد.

مدیرعامل گروه ارتباطات ماهواره‌ای سامان تصریح کرد: این اپراتور ماهواره‌ای به‌عنوان بزرگترین اپراتورSAP  ایران، براساس ارزیابی‌های سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان موفق به دریافت تندیس نقره ای و چهارمین گواهینامه متوالی ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شد.

علیزاده افزود: رضایت حداقل 90 درصدی مشتریان، از موارد الزامی در فرآیند ارزیابی برای اخذ این جایزه ملی است.

گفتنی است، کسب این افتخار برای «سامان ماهواره» درحالی‌است که تاکنون هیچ شرکت SAP دیگری به این موفقیت دست نیافته است


ثبت نظر

ارسال