اپلیکیشن «موبایلت» به‌صورت رسمی رونمایی شد/ مشارکت بانک سامان در انتشار نخستین اوراق صکوک منفعت/ افزایش ساعت کاری شعب بانک سامان در روزهای پایانی سال

نمایه بانک : بانک سامان در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، از درگاه جدید ارایه خدمات بانکداری مدرن خود با نام «موبایلت» رونمایی کرد./ بانک سامان در انتشار نخستین سری اوراق صکوک منفعت با سود علی‌الحساب آن 20 درصد مشارکت فعال خواهد داشت./ بانک سامان به‌منظور رفاه‌حال مشتریان و سرویس‌دهی مطلوب‌تر، ساعت کار شعب خود را در روزهای پایانی سال افزایش داد.
  • چهارشنبه 16 اسفند 1396 ساعت 19:9

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک سامان ، دارندگان انواع حساب‌های سامانی با استفاده از موبایلت می‌توانند خدمات نوین بانکداری همراه، شامل انتقال وجه به کارت، سپرده، پایا و حتی ساتنا، خدمات مرتبط با چک و تسهیلات و دیگر امور بانکی خود را به سهولت انجام دهند.

براساس این گزارش، امکان استفاده از خدمات «موبایلت» برای افرادی که در بانک سامان حساب ندارند نیز فراهم شده است. همه کاربران این اپلیکیشن می‌توانند از خدمات پرداخت، اعم از پرداخت قبوض خدماتی (همچون آب، برق، تلفن همراه و تلفن ثابت)، خرید شارژ تلفن‌همراه، خرید بسته اینترنت و پرداخت جریمه خودرو استفاده کنند.

این گزارش حاکی است، استفاده از خدمات متنوع بانکداری همراه در «موبایلت» برای مشتریان بانک سامان، با استفاده از شناسه مشتری و رمز نت‌بانک امکان‌پذیر است. سایر دارندگان کارت‌های شتابی نیز برای استفاده از خدمات پرداختی «موبایلت» کافی است تا پس از نصب آن، وارد «خدمات پرداخت» شوند.
علاقمندان برای دریافت نسخه iOS و اندروید برنامه «موبایلت» می‌توانند به وب‌سایت بانک سامان به نشانی  http://www.sb24.com منوی موبایلت مراجعه کنند و با استفاده از پسورد نت‌بانک خود وارد این اپلیکیشن شوند و در صورت نداشتن پسورد به شعب بانک سامان مراجعه کنند. مرکز سامان ارتباط با شماره 0216422 به صورت 24ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی کاربران موبایلت خواهد بود.


مشارکت بانک سامان در انتشار نخستین اوراق صکوک منفعت

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک سامان ،  این نخستین مورد عملیاتی انتشار صکوک منفعت برای تامین مالی دولت در بازار سرمایه ایران است.

براساس این گزارش، این اوراق در روزهای سه‌شنبه 15 اسفند و چهارشنبه 16 اسفند ماه جاری از طریق مکانیزم فرابورس به فروش میرسد و بانک سامان متعهد پذیره نویسی 10هزار میلیارد ریال از این اوراق شده است.

این گزارش حاکی است، اوراق صکوک منفعت ۳.۵ ساله، سود علی‌الحساب آن 20 درصد و معاف از مالیات است که توسط شرکت سمات به حساب دارندگان اوراق واریز می‌شود. سازمان برنامه و بودجه کشور بازپرداخت اصل و سود این اوراق را ضمانت کرده است.

این گزارش می‎افزاید، متقاضیان می‌توانند به منظور خرید این اوراق به شرکت کارگزاری بانک سامان به نشانی چهارراه جهان کودک، نبش کوچه ٢٥، ساختمان ٢٩، طبقه هفتم مراجعه یا ازطریق حساب کاربری معاملاتی خود اقدام به خرید کنند.

گفتنی است، ورق منفعت سند مالی بهاداری است که بیانگر مالکیت دارنده آن بر مقدار معین خدمات یا منافع آینده از یک دارایی با دوام است.



افزایش ساعت کاری شعب بانک سامان در روزهای پایانی سال

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک سامان ، مدیریت بانکداری خرد اعلام کرد: تمام شعب بانک سامان در تهران و شهرستان‌ها در روزهای 19 تا 28 اسفند تا ساعت 18 به مشتریان بانک ارایه خدمت می‌کنند. همچنین تمام شعب در روز پنج‌شنبه 24 اسفند ماه تا ساعت 16 در خدمت مشتریان خواهند بود.

لازم به ذکر است، ساعت کاری شعب کیش و قشم بر اساس ساعت اعلامی از سوی سازمان مناطق آزاد خواهد بود.

گفتنی است، شعبه فرودگاه امام خمینی (ره) و واحد CIP مطابق تمام ایام سال به‌صورت بیست‌وچهار ساعته در خدمت مشتریان بانک سامان خواهند بود.

مرکز سامان ارتباط به شماره 6422-021 نیز در تمام ساعت‌های شبانه‌روز آماده پاسخگویی به پرسش‌ها، پیشنهادها و مشکلات احتمالی است


ثبت نظر

ارسال