تداوم رشد سهم بازار سپ در تراکنش‌های بهمن ماه/ کارتخوان‌های سپ ۸۰۰ هزارتایی شد/ سامان ماهواره در جشنواره فاوا تقدیرنامه دو ستاره گرفت

نمایه بانک : روند رو به رشد افزایش سهم بازار شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ)، در تراکنش‌های بهمن ماه نیز ادامه داشته است./ تعداد دستگاه‌های کارتخوان نصب شده شرکت پرداخت الکترونیک سامان از مرز ۸۰۰ هزار دستگاه عبور کرد./ گروه ارتباطات ماهواره‌ای سامان موفق به دریافت لوح تقدیرنامه دو ستاره از هشتمین دوره ارزیابی سازمان تنظیم مقررات شد.
  • چهارشنبه 23 اسفند 1396 ساعت 19:16

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک سامان ، سهم بازار این شرکت در بهمن ماه با رشد در تمامی ابزارهای پذیرش، با ۰.۴ درصد رشد به ۱۷.۳۳ درصد از کل بازار رسیده است.

این گزارش می‌افزاید، سپ همچنان تنها شرکت PSP کشور است که در هر ۳ ابزار اصلی پرداخت شامل کارتخوان، پرداخت اینترنتی و پرداخت با موبایل (USSD و اپلیکیشن)، در زمره ۳ شرکت برتر بازار قرار دارد.

بدین ترتیب سپ همانند چند ماه گذشته، رتبه نخست تراکنش‌های پرداخت اینترنتی، رتبه دوم تراکنش‌های کارتخوان و رتبه سوم تراکنش‌های موبایلی کشور را در اختیار دارد.

کارتخوان‌های سپ ۸۰۰ هزارتایی شد

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک سامان ، این شرکت تا اسفندماه سال ۹۶ بیش از ۸۰۰ هزار دستگاه کارتخوان در سراسر کشور نصب کرده است.

بدین ترتیب سپ موفق شده است پس از پایان سال مالی و در عرض ۲ ماه، تعداد کارتخوان‌های خود را از ۷۷۴ هزار به ۸۰۰ هزار دستگاه افزایش داده و نفوذ خود را در بازار پرداخت الکترونیک کشور، بیشتر کند.

این گزارش می‌افزاید: در حال حاضر کارتخوان‌های سپ به حساب پذیرندگان پرشمار این شرکت نزد بیش از  ۱۴ بانک کشور شامل سامان، رفاه، ملی، صادرات، سپه، انصار، رسالت و.... متصل ست.

سپ با دارا بودن بیش از ۸۰۰ هزار دستگاه کارتخوان و ۱۷ درصد سهم بازار، رتبه دوم کل تراکنش‌های الکترونیک کشور را دارد.

گفتنی است،یکی از مهمترین منابع درآمدی شرکت‌های PSP درآمد حاصل از کارکرد دستگاه‌های کارتخوان است.

سامان ماهواره در جشنواره فاوا تقدیرنامه دو ستاره گرفت

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک سامان ،  حسین علیزاده مدیرعامل گروه ارتباطات ماهواره‌ای سامان دراین‌باره گفت: همزمان با مراسم پایانی هفتمین دوره جشنواره فاوا و معرفی برترین‌های فناوری اطلاعات که با حضور آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، ریس سازمان سازمان ملی استاندارد، معاونان وزیر، تعدادی از نمایندگان مجلس و جمعی دیگر از دست‌اندرکاران برگزار شد، تقدیر نامه دو ستاره به شرکت «سامان ماهواره» اهدا شد.

وی افزود: این شرکت علاوه بر کسب عنوان برترین شرکت SAP در 7 دوره قبلی ارزیابی رگولاتوری، به‌عنوان نخستین و تنها شرکت SAP به این سطح تعالی دست یافته است و «سامان ماهواره» تنها شرکت دارنده این سطح در تمام 7 دوره برگزاری این جشنواره است.

گفتنی است، گروه ارتباطات ماهواره‌ای سامان هفته گذشته نیز برای چهارمین بار متوالی موفق شده بود گواهینامه و تندیس نقره‌ای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را در سطح ملی به‌دست بیاورد


ثبت نظر

ارسال