سپرده گذاری ارزی نزد بانک ملی ایران فرصتی برای سرمایه گذاری مطمئن با بازدهی بالا/ نامه بنویس، جایزه بگیر/ درخشش کارمند بانک ملی ایران در مسابقات جهانی پیشکسوتان کاراته/ تقدیر استاندار گلستان از عملکرد بانک ملی ایران در حمایت از تولید و اشتغال

نمایه بانک : غلامرضا پناهی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران اعلام کرد سپرده گذاری ارزی نزد بانک ملی ایران سرمایه گذاری مطمئن با بازدهی بالا بوده و تمامی شعب ارزی این بانک این آمادگی را دارند در چارچوب قوانین و مقررات ارزی کشور نسبت به افتتاح حساب سپرده ارزی مدت دار برای مشتریان در مقاطع زمانی یک ماهه، دو ماهه ، سه ماهه، شش ماهه، نه ماهه و یکساله به ارزهای مختلف با نرخ سود مطلوب و بالاتر از نرخ های معمول در بازارهای بین المللی اقدام نمایند./ برای معلم خود نامه بنویسید و جایزه خود را از بانک ملی ایران دریافت کنید./ کارمند بانک ملی ایران در مسابقات قهرمانی کاراته پیشکسوتان جهان در ژاپن بر سکوی سوم ایستاد./ استاندار گلستان در شصت و پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از عملکرد بانک ملی ایران در حمایت از طرح های رونق تولید و اشتغال تقدیر کرد.
  • سه شنبه 4 اردیبهشت 1397 ساعت 20:49

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، غلامرضا پناهی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران اعلام کرد سپرده گذاری ارزی نزد بانک ملی ایران سرمایه گذاری مطمئن با بازدهی بالا بوده و تمامی شعب ارزی این بانک این آمادگی را دارند در چارچوب قوانین و مقررات ارزی کشور نسبت به افتتاح حساب سپرده ارزی مدت دار برای مشتریان در مقاطع زمانی یک ماهه، دو ماهه ، سه ماهه، شش ماهه، نه ماهه و یکساله به ارزهای مختلف با نرخ سود مطلوب و بالاتر از نرخ های معمول در بازارهای بین المللی اقدام نمایند.

پناهی افزود: حداقل مبلغ برای سپرده مدت دار ارزی معادل یک هزار دلار بوده و شرایط عمومی برای این حساب ها همانند افتتاح حساب ریالی است. همچنین سپرده های مزبور پس از انقضای تاریخ سررسید با درخواست صاحب سپرده قابل تمدید می باشد.

وی تاکید کرد : پرداخت سود ارزی سپرده در سررسید بصورت اسکناس و یا واریز به حساب و ایجاد سپرده جدید ارزی امکان پذیر است و بانک ملی ایران مکلف است نسبت به بازپرداخت عین ارز به مشتریان اقدام نماید. از این رو مردم می‌توانند با اطمینان خاطر نسبت به سرمایه گذاری وجوه ارزی خود در شعب ارزی بانک ملی ایران اقدام و بانک ملی را امین خود بدانند. همچنین مشتریان می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر به شعب ارزی این بانک مراجعه نمایند . 


نامه بنویس؛ جایزه بگیر 


به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ،  کانون جوانه های این بانک به مناسبت گرامیداشت هفته معلم مسابقه ای را برای اعضای خود برگزار می کند که در این مسابقه کاربران از امروز تا پایان روز 12 اردیبهشت ماه فرصت دارند برای معلم خود نامه نوشته و به همراه مشخصات فردی به آدرس ایمیل kids@bmi.ir ارسال کنند.

نتایج این مسابقه پس از داوری اعلام می شود و به 12 نفر برنده نیز جوایز نقدی دو میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است، تمامی اعضای کانون جوانه های بانک ملی ایران با درنظر گرفتن محدودیت سنی 7 تا 18 سال می­ توانند در این مسابقه شرکت کنند.


درخشش کارمند بانک ملی ایران در مسابقات جهانی پیشکسوتان کاراته

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، کارمند بانک ملی ایران در مسابقات قهرمانی کاراته پیشکسوتان جهان در ژاپن بر سکوی سوم ایستاد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، فرشید کاظم زکی کارمند بانک ملی ایران در استان مازندران که مربی تیم نیز بود، توانست در رشته کیوکوشین ایچی گکی ماتسویی مسابقات جهانی کاراته ژاپن در رده سنی 35 تا 40 سال، مقام سوم را کسب کند.

این دوره از مسابقات در رده های سنی و وزنی مختلف در شهر توکیو برگزار شد و نمایندگانی از کشورهای ایران، چین، روسیه، آمریکا، لهستان، بلغارستان، اسپانیا، صربستان، ژاپن، کویت و اوکراین در آن حضور داشتند.



تقدیر استاندار گلستان از عملکرد بانک ملی ایران در حمایت از تولید و اشتغال


به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، سید مناف هاشمی استاندار گلستان و رییس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به جهت اجرای مطلوب برنامه های اقتصاد مقاومتی به ویژه طرح های رونق تولید و بازسازی و نوسازی صنایع استان گلستان در سال 96، با اهدای لوح از خانعلی رشیدی رییس اداره امور شعب بانک ملی ایران در استان گلستان تقدیر کرد.

این دومین سال پیاپی است که بانک ملی ایران در استان گلستان بیشترین حمایت هدفمند از واحدهای تولیدی را داشته و از این رو در میان بانک های مختلف استان، در رتبه اول قرار دارد.


ثبت نظر

ارسال