استقبال فعالان بازار سرمایه از خدمات تأمین سرمایه کاردان

نمایه بانک : خدمات و محصولات ارایه‌شده از سوی شرکت تأمین سرمایه کاردان در یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با استقبال فعالان این حوزه روبه‌رو شد.
  • چهارشنبه 29 فروردین 1397 ساعت 23:20

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک سامان ، دکتر یوسفعلی شریفی مدیرعامل شرکت تامین سرمایه کاردان در‌باره حضور در این نمایشگاه گفت: نمایشگاه فاینکس فرصت بسیار ارزشمندی برای ارتباط نزدیک‌تر میان فعالان حوزه مالی کشور و مدیران تامین سرمایه کاردان بود.
شریفی افزود: در دیدارها و جلسات برگزارشده در این نمایشگاه، محصولات و خدمات شرکت به مراجعه‌کنندگان معرفی شد که مورد استقبال قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت تامین سرمایه کاردان با اشاره به فعالیت‌های صورت‌گرفته در این شرکت از زمان آغاز به‌کار تصریح کرد: این شرکت به دلیل داشتن روابط کاری با تعداد زیادی از مراکز مهم اقتصادی دنیا در غرب و مرکز اروپا، خاورمیانه و آسیا جایگاه مهمی در بازار سرمایه کشور دارد.
وی افزود: شرکت تامین سرمایه کاردان درحال حاضر در زمینه تامین مالی، مدیریت سرمایه‌گذاری و مشاوره مالی انواع خدمات را ارایه می‌دهد.
شریفی اظهار داشت: کاردان درحال حاضر بیش از 40 هزار میلیارد ریال دارایی تحت مدیریت  و ۱۴ قرارداد سبدگردانی اختصاصی دارد. ضمن اینکه تاکنون حدود ۲۵ هزار میلیارد ریال تعهد پذیره‌‌نویسی و بازارگردانی سهام و اوراق بدهی و انجام بازارگردانی ۹ سری اوراق درآمد ثابت و 3 صندوق قابل معامله داشته است.
گفتنی است، یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از 27 تا 30 فروردین 1397 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار ‌شد.


ثبت نظر

ارسال