رئیس جدید اداره کل خزانه بانک ملی ایران معارفه شد/ کانال های پر مخاطب تلگرامی هم به انتخاب مردم «بله» گفتند

نمایه بانک : رئیس جدید اداره کل خزانه بانک ملی ایران با حضور سرپرست معاونت منابع انسانی بانک ملی ایران و تنی چند از مدیران ستادی بانک و کارکنان این اداره معارفه شد./ پس از قرار گرفتن نام «بله» در فهرست پیام رسان های مورد تایید و حمایت شورای عالی فضای مجازی در کنار پنج پیام رسان دیگر داخلی ، روند اقبال و علاقه عمومی برای حضور و فعالیت در این پیام رسان داخلی شدت گرفته است.
  • چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 ساعت 10:42

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، سرپرست معاونت منابع انسانی بانک در مراسم تودیع عزیزاله توکلی رئیس سابق و معارفه علی رضا رواقی رئیس جدید اداره کل خزانه بانک ملی ایران با بیان این که مسئولیت پذیری، عملکرد مطلوب و پاسخگویی از ویژگی های مدیران موفق است، اظهار کرد: اداره کل خزانه از بخش های مهم و تاثیرگذار بانک است که راهبری و رهبری این اداره کل به دلیل داد و ستد های مالی همراه با نظم ودقت، کاری سخت، سنگین و حساس است.

حبیب اله رشیدارده، امانتداری و تعامل را از خصوصیات بارز این اداره کل برشمرد و در ادامه، اداره کل خزانه را از حساس‌ترین و حیاتی ترین بخش‌های بانک معرفی کرد.

وی نظم و توسعه را ازجمله کارهای صورت گرفته در این اداره عنوان کرد و افزود: نقش این اداره در مسئولیت های بانک، خطیر است و امیدواریم رئیس جدید بتواند در رشد و پیشرفت امور این بخش، توان حداکثری خود را به کار گیرد.

در پایان مراسم، حکم بازنشستگی عزیزاله توکلی و انتصاب علی رضا رواقی که به امضای دکتر محمد رضا حسین زاده مدیر عامل بانک ملی ایران رسیده بود، توسط حبیب اله رشید ارده به آنها اعطا شد.



کانال های پر مخاطب تلگرامی هم به انتخاب مردم «بله» گفتند


به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، متعاقب اقبال کاربران به بله  دو کانال  محبوب و پر مخاطب گیزمیز و دیرین دیرین هم به «بله»  پیوستند. این در حالی است که پیش از این نیز حدود 40 خبرگزاری و سایت خبری به عضویت «بله» درآمده بودند و مخاطبان آنها می توانند ضمن بهره مندی از قابلیت ها و فضای این پیام رسان، با مراجعه به کانال خبرگزاری ها و سایت های خبری عضو، روزانه در جریان آخرین اخبار مهم کشور نیز قرار گیرند.

در حال حاضر 59 هزار کانال فعال در «بله»  حضور دارند که بخش قابل ملاحظه ای از این کانال ها بیشتر از 50 هزار عضو دارند.

افزایش تعداد کاربران، حضور خبرگزاری ها و سایت های خبری نظیر ایلنا، باشگاه خبرنگاران جوان، خبرآنلاین، پارسینه، انتخاب و همچنین کانال های پر مخاطب مردم از جمله دیرین دیرین(dirindirin@) و گیز میز (gizmiztel@)در پیام رسان بله، نشان از محبوبیت این پیام رسان در میان مردم دارد. 

پیام رسان بومی و ملی «بله» که با حمایت بانک ملی ایران توسعه یافته است، علاوه بر ارائه همه خدمات معمول یک پیام رسان از جمله گفت و گو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، امکان ارائه خدمات بانکی از قبیل خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور و ... را نیز داراست.

این پیام رسان با توجه به ویژگی هایی مثل داشتن امکانات مالی، امنیت بالا و امکانات ویژه سخت افزاری توانسته است بیش از یک میلیون نفر را به خود جذب کند و با استقبال خوب مردم مواجه شود. 

«بله» تنها پیام رسانی داخلی با امکانات منحصر به فرد مالی است، اما در کنار این مورد، سرعت پردازش و عملکرد و سادگی فضای پیام رسان از دیگر عواملی است که باعث توجه مردم به آن شده است. بنابراین علاقه مندان به فعالیت در فضای مجازی به ویژه در حوزه کسب و کار مجازی، می توانند از «بله» به عنوان پیام رسان اصلی خود استفاده کنند.


ثبت نظر

ارسال