اتوپلاس نوین به همه استان‌های کشور می‌رود

نمایه بانک : در پی استقبال مشتریان از خدمت نوین شرکت بیمه نوین با عنوان "اتوپلاس نوین" ، فاز دوم این طرح در 9 استان دیگر عملیاتی می‌شود. پیشتر این خدمت در 8 استان کشور راه‌اندازی شده بود و به زودی در سراسر کشور ارائه خواهد شد.
  • شنبه 10 آذر 1397 ساعت 0:47

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، و به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه نوین، پس از اجرای موفقیت آمیز طرح "اتوپلاس نوین" در هشت استان منتخب، از ابتدای آبان ماه سال جاری توسعه این طرح در 9 استان دیگر کلید خورده است و از این پس شهروندان شهرهای همدان، اراک، بیرجند، قم، شیراز، گرگان، ساری، تنکابن، آمل، زنجان و قزوین هم می‌توانند با مراجعه به شعب و دفاتر نمایندگی این شرکت از مزایای ویژه و رایگان "اتوپلاس نوین" بهره‌مند شوند.
طرح "اتوپلاس" بیمه نوین با هدف توسعه و تنوع‌ بخشی خدمات بیمه‌ای مطلوب‌ و افزایش سرعت و کیفیت ارائه خدمات به مشتریان، در دو سطح "اتوپلاس" و "اتوپلاس طلایی"، تسهیلات، پوشش‌ها و خدمات امدادی متنوعی را به صورت رایگان به دارندگان بیمه‌نامه‌های بدنه خودرو این شرکت ارائه می‌دهد.
همچنین در این طرح، در صورت بروز مشکل فنی و یا وقوع خسارت اتومبیل بیمه گذاران، خدمات ویژه و یکپارچه‌ای از سوی شرکت بیمه نوین و شریک تجاری آن ارائه می‌شود و دارندگان کارت‌های اتوپلاس با توجه به نوع کارت خود، می‌توانند از خدمات ویژه امدادی و پرداخت خسارت بهره‌مند شوند.
یادآور می‌شود طرح "اتوپلاس نوین" با هدف پاسخگویی به نیاز و دغدغه بیمه‌گذاران بیمه نوین از تیر ماه سال 96 در استان‌های تهران، البرز، خراسان رضوی، اصفهان، کرمان، گیلان، خوزستان و یزد راه‌اندازی شده بود.


ثبت نظر

ارسال