ارزیابی مویرگی واحدهای بانک ملی ایران/ بانک ملی ایران در بالاترین رتبه های رده بندی شاپرک/ میزبانی نمایشگاه «ارجان و جوبجی، جلوه‌هایی از هنر زرگری عیلام»

نمایه بانک : مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: استراتژی بانک به صورت هدفمند طراحی شده و نحوه حرکت واحدها در چارچوب آن به صورت مویرگی با شاخص های مدون ارزیابی می شود./ تازه ترین گزارش شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) از حضور بانک ملی ایران در بالاترین رتبه های رده بندی بانکداری الکترونیک حکایت دارد./ موزه بانک ملی ایران در دومین همکاری مشترک با موزه ملی ایران و با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نمایشگاهی از یافته های زرین گورآوندهای دوران عیلام را برپا خواهد کرد.
  • یکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت 2:10

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ،  محمد رضا حسین زاده با بیان این که در دوران جدید، ارزیابی و گزارش دهی کلی نفعی به حال سازمان ها ندارد، گفت: سازمان ها از واحدهای کوچک تشکیل شده اند که هر کدام اثر خود را بر عملکرد نهایی دارند، بنابراین هر واحد بانک شامل واحدهای ستادی، شعب و حتی باجه می تواند در عملکرد بانک موثر باشد.

وی با اشاره به این که بر همین اساس، استراتژی بلند مدت بانک تدوین و نقش هر بخش در آن به طور دقیق مشخص شده است، اظهار کرد: برای هر یک از شعب و ادارات ستادی بانک در دوره زمانی مدنظر، یک هدف مشخص تعیین و نقشه راه رسیدن به آن هدف نیز تبیین شده است.

به گفته حسین زاده، نحوه عملکرد هر کدام از این واحدها در دوره های زمانی مشخص رصد و علل احتمالی عدم تحقق کامل آن اهداف بررسی می شود تا موانع پیش رو برطرف شود.

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که بدنه بانک کاملا با استراتژی تدوین شده همراه است، گفت: تیم های برنامه ریزی از میان کارکنان بانک در سراسر کشور به منظور پیاده سازی این اهداف آموزش دیده اند و به کارکنان بانک در تحقق استراتژی کمک می کنند.

حسین زاده تاکید کرد: ارزیابی مویگری عملکرد واحدها باعث تسریع در رسیدن به اهداف و شناخت چالش ها می شود، بنابراین بانک می تواند در کوتاهترین زمان و با حداکثر کیفیت، اهداف خود را محقق کند.

 

بانک ملی ایران در بالاترین رتبه های رده بندی شاپرک

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ،  نتایج بررسی های خرداد ماه این شرکت نشان می دهد بانک ملی ایران جایگاه خود در گروه بانک های دارای بالاترین سهم تعدادی از تراکنش های ابزار کارتخوان فروشگاهی، بالاترین سهم مبلغی از تراکنش های ابزار کارتخوان فروشگاهی و بالاترین سهم مبلغی از تراکنش های ابزار پذیرش اینترنتی را حفظ کرده است.

همچنین بیشترین سهم از تعداد کارت های بانکی تراکنش دار از نوع برداشت با 22.28 درصد و از نوع کارت هدیه و بن کارت با 16.47 درصد متعلق به بانک ملی ایران بوده است. بانک ملی ایران همچنان جزو سه بانک برتر دارای بیشترین سهم از کل تعداد تراکنش های صنعت پرداخت کارتی در نظام بانکی کشور است.

 

موزه بانک ملی ایران، میزبان نمایشگاه «ارجان و جوبجی، جلوه‌هایی از هنر زرگری عیلام»

 

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، این نمایشگاه 59 قطعه زرین کشف شده از محوطه باستانی ارجان و جوبجی مربوط به جنوب شرقی استان خوزستان را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد داد.

نمایشگاه «ارجان و جوبجی، جلوه‌هایی از هنر زرگری عیلام» از نهم مرداد ماه آغاز می شود و تا پایان همین ماه ادامه خواهد یافت.

علاقه مندان می توانند در این دوره زمانی، شنبه تا چهارشنبه از ساعت 13 تا 17 برای بازدید از نمایشگاه به نشانی خیابان فردوسی، بعد از خیابان سرهنگ سخایی، موزه بانک ملی ایران مراجعه کنند.

در کنار این نمایشگاه، 25 تابلوی نگارگری از استاد محمد باقر آقامیری نیز به نمایش در خواهد آمد.مخاطبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره با شماره تلفن 60994035 تماس بگیرند.


ثبت نظر

ارسال