استقبال از اعضای موکب درمانی بیمارستان بانک ملی ایران/ نحوه استرداد وجوه ارز اربعین زائران اعلام شد

نمایه بانک : اعضای موکب درمانی بیمارستان بانک ملی ایران با حضور حبیب اله رشید ارده معاون منابع انسانی و جمعی از مسئولان ستادی بانک مورد استقبال قرار گرفتند./ همچنین در اطلاعیه ای نحوه استرداد وجوه ارز اربعین زائران اعلام شد.
  • شنبه 12 آبان 1397 ساعت 1:15

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، در این مراسم از خدمات پزشکان و کارکنان موکب به زائران حرم اباعبدالله الحسین(ع) تقدیر شد.

گفتنی است در جریان استقرار موکب درمانی بیمارستان بانک ملی ایران، مسئول ستاد بازسازی نجف اشرف و مسئول بهداشت و درمان استان نجف نیز از خدمات مثبت و بهینه این موکب به زائران قدردانی کردند.

ارائه خدمات درمانی در موکب بیمارستان بانک ملی ایران به صورت رایگان و از محل هزینه شخصی کارکنان بانک به ویژه کارکنان بیمارستان و پزشکان تامین شد و 35 هزار نفر در این مرکز از انواع خدمات پزشکی بهره مند شدند.

 

نحوه استرداد وجوه ارز اربعین زائران اعلام شد

 

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، بانک ملی ایران طی اطلاعیه ای اعلام کرد: حماسه اربعین حسینی با لطف و عنایت خداوند، با شکوه هر چه تمام تر پایان یافت و با توجه به اینکه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز تحویل ارز اربعین را تا روز 11 آبان ماه به بانک ملی ایران ابلاغ کرده بود، لذا زائرانی که ارز خود را به هر دلیل در کشور عراق تحویل نگرفته اند، می توانند از روز دوشنبه 14 آبان ماه با ارائه اصل گذرنامه جهت استرداد وجوه خود اقدام کنند. قابل ذکر است استرداد وجه در تمامی شعب سراسر کشور قابل انجام است.


ثبت نظر

ارسال