استقرار سیستم تحویلداری تحت وب در بیش از 2000 شعبه بانک ملّی ایران/خدمات ویژه برای دارندگان کارت خوان های بانک ملّی ایران و ...

نمایه بانک : مدیرعامل بانک ملی ایران از راه اندازی شدن سیستم تحویلداری تحت وب در بیش از 2000 شعبه این بانک خبر داد./صاحبان کسب و کار و پذیرندگان پایانه های فروش شرکت پرداخت الکترونیک سداد، می توانند با نصب اپلیکیشن و اتوماسیون پشتیبانی «پالس» بر روی تلفن همراه خود علاوه بر دسترسی به راحت ترین شیوه ثبت و یادآوری تعهدات مالی، به آسانی عملکرد کارتخوان خود را مشاهده کنند./ عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ضمن تاکید بر بانک محور بودن اقتصاد کشور گفت: بانک ملی ایران همواره نقشی بی بدیل در رشد، توسعه و آبادانی کشور داشته و همکاران شعب، سربازان صف مقدم جبهه اقتصادی هستند.
  • دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت 13:38

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، محمد رضا حسین زاده با بیان این که نزدیک به 60 میلیون حساب فعال در این بانک وجود دارد، گفت: با حجم گسترده عملیات بانکی و بیش از 60 میلیون تراکنش مالی و غیر مالی روزانه ثبت شده در واحدهای بانک ملی ایران، پیاده سازی این سیستم اقدامی بسیار بزرگ به شمار می رود.

به گفته وی، تحت وب کردن عملیات تحویلداری را می توان انقلاب و جهشی در عملیات بانکداری بانک ملی ایران دانست.

حسین زاده اظهار کرد:پس از استقرار کامل زیر ساخت ها و سامانه ذکر شده،شرایط برای ارائه سرویس و کار توسعه ای شتاب بیشتری خواهد گرفت ودر آینده نزدیک شاهد تحولات قابل توجهی در حوزه بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران خواهیم بود.

خدمات ویژه برای دارندگان کارت خوان های بانک ملّی ایران

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، پالس، اپلیکیشنی با ویژگی های جذاب و کاربردی است که برای ارایه خدمات پشتیبانی به پذیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک سداد طراحی شده و افراد می توانند با نصب این اپلیکیشن، به صورت یکجا به گستره وسیعی از خدمات که پیش از این عرضه آنها از راه های متعددی چون شعب بانکی، وب سایت و تلفن انجام می شد، دسترسی داشته باشند.

از طریق داشبورد موجود در صفحه اصلی نیز امکان مشاهده کارکرد کارتخوان در روزها و هفته های گذشته میسر است و کاربران می توانند از گزارش های متنوع با امکان جست و جوی پیشرفته بهره مند باشند.

ارایه گزارش های در لحظه دیگر امکان کاربردی و جذاب اپلیکیشن پالس است. از آنجایی که گزارش های بانکی اغلب کلی و تفکیک نشده اند، از این رو پالس این مشکل را مرتفع کرده است و افراد می توانند به ریز تراکنش های خود دسترسی داشته باشند.

در بخش یادآوری این اپلیکیشن هم با ثبت طلب ها و بدهی ها، تعهدات مالی در موعد مقرر یادآوری می شوند و در صورتی که یک تراکنش پس از 72 ساعت به حساب مورد نظر واریز نشد، می توان آن را در بخش مغایرت ها ثبت کرد تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

همچنین فهرست تمامی خطاهای ظاهر شده روی کارتخوان و نحوه رفع آنها را می توان در بخش راهنمای خطاها مشاهده کرد.

کاربران اپلیکیشن پالس علاوه بر بهره مندی از امکانات متنوع آن در همان حال که مشغول کسب و کار خود هستند، می توانند در طرح های گوناگون نیز کسب امتیاز کنند و مشمول دریافت پاداش های نقدی و غیرنقدی در جشنواره نیز باشند.

این اپلیکیشن از طریق بازار و گوگل پلی قابل دانلود است. همچنین با ارسال عدد 6 به شماره 2000444 و یا مراجعه به سایت Sadadpsp.ir می توان به این اپلیکیشن دسترسی داشت.

 

جلوه ای تازه از اعتماد مردم به بانک ملّی ایران

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، حجم منابع موجود در حساب های قرض الحسنه پس انداز این بانک طی سه ماه منتهی به پایان مرداد ماه 20 درصد افزایش یافته است.

در پایان ماه پنجم سال جاری، ذخیره منابع مشتریان بانک ملی ایران در این حساب ها حدود 170 هزار میلیارد ریال بوده است.

منابع موجود در حساب های قرض الحسنه پس انداز توسط بانک ملی ایران صرف پرداخت انواع تسهیلات قرض الحسنه در حوزه های ازدواج، تامین جهیزیه، خود اشتغالی، ساخت مدرسه، بیمارستان، خانه بهداشت و سایر امور عام المنفعه می شود.

 

نقش بی بدیل بانک ملی ایران در اقتصاد بانک محور کشور

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، محمود شایان در همایش بررسی عملکرد شش ماهه اول سال 1397 اداره امور شعب استان مرکزی که با حضور اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور و روسای حوزه ها، شعب، دوایر ستادی و کارشناسان اداره امور شعب برگزار شد، اولویت نخست و مهم این بانک را جلب رضایت مندی مشتریان و مردم دانست و اظهار کرد: کارکنان بانک به عنوان خط مقدم جبهه اقتصادی، مهمترین نقش را در جذب منابع و مشتریان دارند و از این رو باید همواره مورد حمایت قرار گیرند.

معاون اعتباری و نظارت بر مصارف بانک ملی ایران نقشه راه کنونی سیستم بانکی را کارمزد محوری عنوان کرد و به ارایه راهکارهایی در تحقق این مهم پرداخت.

همچنین اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور بانک نیز ضمن تقدیر از همکاران اداره امور شعب استان مرکزی برای تحقق هدف گذاری های بانک و نیز تاکید بر پیگیری و وصول مطالبات و افزایش سودآوری گفت: کارکنان از رفتار و عملکرد مدیران و روسای شعب الگو می گیرند بنابراین مدیران باید بسیار ساعی، تلاشگر، انقلابی و جهادی عمل کنند.

احمد ملکی راد رییس اداره امور شعب استان مرکزی نیز آمار و عملکرد این اداره امور شعب را تشریح کرد و گفت: این اداره امور شعب در تمامی بخش ها مقام اول را در شبکه بانکی استان مرکزی دارد که بیانگر تلاش بی وقفه همه کارکنان در این استان است.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در ادامه سفر خود به اراک از دوایر ستادی اداره امور شعب استان مرکزی، شعبه اراک و پایگاه شبانه روزی شهاب ملی بازدید و با همکاران گفت و گو کرد.


ثبت نظر

ارسال