اعلام نرخ حق‌ الوکاله بانک تجارت در سال 97 / بانک تجارت مجوز فروش ارز به مسافرین خارج از کشور و عتبات عالیات را دریافت کرد

نمایه بانک : نرخ حق الوکاله سپرده‌ها در بانک تجارت برای سال جاری ،3 درصد اعلام شد./ به منظور سهولت سفر هموطنان به خارج از کشور و همچنین زوار عتبات عالیات ، بانک مرکزی به بانک تجارت اجازه داد تا کار فروش ارز به مسافرین خارج از کشور و زوار عتبات عالیات را برعهده گیرد .
  • چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 ساعت 17:56

 به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، نرخ حق الوکاله سپرده‌های سرمایه‌گذاری در این بانک برای سال1397 معادل 3 درصد اعلام شد.

 حق الوکاله مبلغی است که بانک ها در چارچوب بانکداری اسلامی در قبال به کارگیری منابع سپرده گذاران در امور اعطای تسهیلات و سرمایه گذاری های  اقتصادی بانک با توجه به اصول قانون بانکداری بدون ربا و رابطه حاکم بین وکیل و موکل دریافت می کنند.

 

بانک تجارت مجوز فروش ارز به مسافرین خارج از کشور و عتبات عالیات را دریافت کرد
 

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، براساس مجوز بانک مرکزی به مسافرین هوایی خارج از کشور با توجه به کشور مقصد بین  500 تا 1000 یورو و به زائرین عتبات عالیات (هوایی یا زمینی ) تا سقف مبلغ 250.000دینار کشور عراق تخصیص می یابد. 

جزئیات مربوط به نحوه پرداخت ارز زیارتی عتبات و اسامی شعب منتخب بانک تجارت متعاقبا پس از انجام هماهنگی های لازم با سازمان حج و زیارت از طریق پایگاه اطلاع رسانی این بانک اعلام خواهد شد .

ثبت نظر

ارسال