افتتاح نخستین صندوق امانات بانک مهر اقتصاد در یزد

نمایه بانک : با حضور مدیر عامل بانک، معاون پشتیبانی و مهندسی و مشاور مدیر عامل در امور روابط عمومی، نخستین صندوق امانات بانک مهر اقتصاد در استان یزد افتتاح شد .
  • سه شنبه 13 شهریور 1397 ساعت 16:43

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد ،  سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک - در این مراسم اظهار داشت: یکی از معضلات شبکه بانکی کشور از 10 سال گذشته، بنگاه داری بوده و امروز شاهدیم که  بسیاری از مشکلات نظام بانکداری نشأت گرفته از این مسئله است.

ایمانی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) نیز در این زمینه تذکر و هشدار جدی داده اند چرا که شبکه بانکی با این هدف ایجاد شده که پول‌های خرد مردم را جمع آوری کرده و در اختیار تولید قرار دهد و از این محل کسب درآمد نیز داشته باشد.

وی عنوان داشت: بانک مهر اقتصاد از جمله بانک‌هایی است که فعالیت های آن از بدو تاسیس معطوف به بانکداری بوده است و تمامی قوانین، دستور العمل ها و قراردادهای آن مطابق با قوانین و مقررات بانکداری بدون ربا بازنگری و تدوین شده است.

ایمانی  در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی نخستین صندوق امانات بانک مهر اقتصاد استان در یزد عنوان کرد: این اقدام شایسته ای است که خدمات رسانی بهتر به مشتریان را به دنبال دارد و باید در سایر استان‌ها نیز ایجاد شود.

در ادامه، محمد اکبری - معاون پشتیبانی مهندسی  بانک - اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد طی سه سال گذشته برای احداث فضاهای مورد نیاز املاکی خریداری نکرده و شعب و بناهای افتتاح شده مرتبط با بانک جزء املاکی بوده که از قبل در اختیار بانک قرار داشته که در احداث صندوق امانات بانک در استان یزد نیز از فضای تحتانی شعبه بلوار جمهوری،‌ استفاده شده است.

اکبری بیان کرد: این صندوق امانات در مساحت 490 متر مربع با رعایت استانداردهای امنیتی به صورت ضد حریق بنا شده که تعداد صندوق‌های جانمایی شده در این فضا شامل 1044 صندوق کوچک، 464 صندوق متوسط و 116 صندوق بزرگ است و در مجموع 1624 صندوق در سالن‌های آن جاگذاری گردیده که قابلیت افزایش تا 3 هزار صندوق را دارد.

گفتنی است مراسم گشایش صندوق امانات بانک با حضور خانواده شهیده ترکان برگزار گردید و دو نفر از متقاضیان، کلید صندوق را از مدیر عامل بانک تحویل گرفتند.


ثبت نظر

ارسال