اقدامات بانک ملی ایران برای کاهش مراجعه به شعب پیشگیری از کرونا با بانکداری الکترونیک

نمایه بانک : بانک ملی ایران با توجه به فرا رسیدن موج سوم شیوع کرونا در کشور، امکانات خود برای استفاده غیرحضوری مشتریان از خدمات بانکی بدون مراجعه به شعب را افزایش داده است.
  • چهارشنبه 11 فروردین 1400 ساعت 11:30

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، با اعمال محدودیت های کرونایی و کاهش تعداد کارکنان بانک ها، ضروری است مشتریان گرانقدر تا حد امکان از مراجعه حضوری به شعب بانک امتناع کنند.


در همین راستا، خدمات بانکداری الکترونیک از جمله سامانه های بام، اپلیکیشن بله، اپلیکیشن 60، دستگاه های خودگردان و... می توانند بسیاری از خدمات شعبه را به مشتری ارایه دهند.


همچنین به منظور کاهش تماس های تلفنی با سامانه های اطلاع رسانی برای دریافت مشاوره های بانکی، بات «باجه» بر روی اپلیکیشن «بله» راه اندازی شده است. این بازو با دریافت مشخصات هویتی مشتریان و نیز ثبت سوال، در اسرع وقت به آنها پاسخ می دهد.


ضمن اینکه برخی محدودیت ها در تراکنش های بانکی برداشته شده که از جمله آنها می توان به افزایش سقف کارت به کارت شتابی و درون بانکی تا 10 میلیون تومان در هر روز اشاره کرد.


دستگاه های خودگردان بانک ملی ایران هم به منظور دریافت و پرداخت وجه نقد بدون هیچ محدودیت زمانی و به طور شبانه روزی در هفت روز هفته برای خدمت رسانی به مشتریان فعال اند.


ثبت نظر

ارسال