اقدامات جدید بانک ملی ایران در کمک رسانی به مناطق سیل زده

نمایه بانک : بانک ملی ایران طی چند روز اخیر با بسیج کامل امکانات خود تلاش نموده است، یاریگر هموطنان عزیز سیل زده در استانهای مختلف باشد.
  • یکشنبه 13 فروردین 1398

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، با ادامه مشکلات جوی و وقوع سیل در سایر استانهای کشور علاوه بر استان های گلستان، مازندران و فارس، کارکنان بانک‌ ملی ایران و شرکت های تابعه علی رغم تعطیلات با تشکیل کمیته های بحران اقدام به جمع آوری و ارسال اقلام‌ ضروری به هموطنان آسیب دیده نموده اند.
مدیرعامل بانک ملی ایران طی روزهای اخیر بطور مرتب با مسیولین استانهای آسیب دیده در ارتباط بوده و اختیارات کامل جهت هر گونه همراهی و کمک رسانی به ادارات امور تفویض شده است.
مدیر عامل بانک ملی ایران آمادگی کامل خود را برای اجرای مصوبات دولت و بانک مرکزی برای کمک به هموطنان سیل زده اعلام نموده است‌.
طی روزهای اخیر کمیته های خودجوش کارکنان بانک نیز در استان های مختلف تشکیل شده و تا کنون کارکنان بانک ملی ایران در استان های مختلف با ارسال چندین محموله غذایی و بهداشتی به مناطق سیل زده تلاش کرده اند در این حادثه غمبار در کنار هموطنان سیل زده باشند. 
تشکیل ستاد های مردمی با محوریت و راهبری بانک ملی ایران در برخی استان ها نظیر گلستان جهت اسکان و پذیرایی دو هزار نفر از مردم سیل زده استان و اسکان برخی از هموطنان در اماکن متعلق به بانک و منازل کارکنان از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.


ثبت نظر

ارسال