بازدید رایزن بازرگانی سفارت بنگلادش از موزه بانک ملّی ایران/ افزایش عمر مفید کارت های بانکی شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران و ...

نمایه بانک : محمد صبور حسین رایزن بازرگانی سفارت بنگلادش در ایران امروز از موزه بانک ملی ایران بازدید کرد./ عمر مفید کارت های بانکی تولید شده در شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران به 10 سال رسیده است./
  • یکشنبه 22 مهر 1397 ساعت 23:59

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، محمد صبور حسین در جریان این بازدید از نزدیک با تاریخ بانک ملی ایران، سیر تحول بانک و پول در ایران و اشیای قیمتی و آثار موجود در موزه آشنا شد.

وی با درج یادداشتی در دفتر یادبود موزه بانک ضمن ابراز خرسندی از حضور خود و بازدید از سکه ها و اسکناس های قدیمی موجود، گفت: موزه بانک ملی ایران بسیار جذاب تر و تخصصی تر از موزه های بانک مرکزی دیگر کشورهاست و معتقد هستم که بانک ملی ایران این فرصت را یافته که بخشی از تاریخ ایران شود.


موزه بانک ملی ایران در خیابان فردوسی، بالاتر از خیابان سرهنگ سخایی واقع است که در آن مجموعه ای ارزشمند از سکه ها، تابلوهای نفیس خوشنویسی، فرش و مینیاتور، نقاشی های مدرن و کلاسیک، مسکوکات، اشیای قیمتی و کهن اهدا شده از طرف بانک ها و یا شخصیت های برجسته، آثار قلمزنی، ادوات و ابزارهای تاریخی و قدیمی بانکداری و نیز اسناد معاملات بزرگ به نمایش درآمده است.

علاقه مندان و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی می توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 13 تا 17 برای بازدید به این موزه مراجعه کنند. 

افزایش عمر مفید کارت های بانکی تولید شده در شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، این شرکت که تولید کننده انواع کارت های بانکی و کارت های هوشمند است، توانسته با استفاده از توانمندی های موجود، عمر مفید کارت ها را که پیش از این تا شش سال بود، ارتقا دهد.

اکنون کارت های بانکی صادر شده توسط شعب بانک ملی ایران دست کم تا پنج سال پس از زمان صدور، اعتبار و قابلیت استفاده دارند. به عبارت دیگر، تاریخ انقضای درج شده بر روی کارت ها مربوط به پنج سال پس از زمان درخواست صدور است.

درست استفاده کردن از کارت های بانکی مانع از کاهش عمر مفید آنهاست. سرما یا گرمای نامتعارف، خمیدگی بیش از حد، سوراخ شدن و قرار گرفتن در میدان مغناطیسی شدید می تواند کارایی کارت های بانکی را کاهش دهد.

انتصابات جدید در بانک ملی ایران

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، با صدور احکامی توسط محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران تعداد 6 نفر از همکاران به سمت های جدید مدیریتی منصوب شدند که عبارتند از:

1.موسی اسلامیان :رییس اداره امور شعب استان البرز

2.خانعلی رشیدی :رییس اداره امور شعب استان مازندران

3.طاهر مولائی نیا :رییس اداره امور شعب استان اردبیل

4.عبداله جلالی :رییس شعبه ممتاز مستقل فردوسی

5.محمد فرمهینی فراهانی :رییس شعبه ممتاز مستقل مرکزی

6.شاهین اسکندرزاده :رییس شعبه ممتاز مستقل حافظ


ثبت نظر

ارسال