بازدید عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون از طرح‌های اقتصادی و توسعه‌ای استان فارس

نمایه بانک : سید باقر فتاحی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون با سفری یک‌روزه به شهرستان شیراز، از برخی صنایع فعال در این شهرستان بازدید نمود.
  • چهارشنبه 17 بهمن 1397 ساعت 21:22

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، سید باقر فتاحی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در نخستین برنامه سفر خود به شهر شیراز، از شرکت تولیدی صنعتی خراسان، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوله‌هایGRP، بازدید به عمل آورد و در راستای تعامل بیشتر با مدیران این شرکت تشکیل جلسه داد.

وی در ادامه از شرکت کولر هوایی آبان شیراز که درزمینهٔ فعالیت طراحی و تولید تجهیزات انتقال حرارت برای صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی فعالیت می‌نماید و شرکت فاتح صنعت کیمیا که زمینه فعالیت آن طراحی و ساخت تجهیزات پالایشگاهی، نگهداری و تعمیرات، بازرسی فنی و آزمایش‌های غیر مخرب، نصب و راه‌اندازی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی بازدید نمود و با مدیران این شرکت‌ها تشکیل جلسه داد.

عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در دیدار با مدیران شرکت تولیدی صنعتی خراسان شیراز اظهار داشت: کمک به ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از صنایع تولیدی، جزء رویکردهای اصلی بانک توسعه تعاون می‌باشد.

وی همچنین گفت: تمام تلاش مجموعه بانک توسعه تعاون ارائه خدمات‌دهی مناسب و رضایت‌بخش به مشتریان می‌باشد و این بانک آمادگی خود را در بخش خدمات ارزی و ریالی اعلام می‌دارد. وی با اشاره به تعامل مناسب این بانک با صندوق توسعه ملی در ادامه خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون جزء بانک‌های برتر صندوق توسعه ملی است.

گفتنی است مدیران امور حقوقی، امور بین‌الملل و رئیس اداره مدیریت ریسک و تطبیق و همچنین مدیر شعب استان فارس نیز در این سفر عضو هیئت‌مدیره بانک را همراهی می‌کنند.


ثبت نظر

ارسال