بازدید معاون استاندار و ریاست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گیلان از غرفه بانک پارسیان

نمایه بانک : دومین نمایشگاه تخصصی فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید استان گیلان با حمایت بانک پارسیان از صنایع تولیدی ساخت داخل در تاریخ 23 لغایت 26 آذر ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های استان گیلان آغاز به کار کرد.
  • چهارشنبه 24 آذر 1400 ساعت 15:15

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، در نخستین روز از این نمایشگاه فرزام صفت، معاون استاندار و دلق پوش، ریاست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گیلان از غرفه بانک پارسیان ، بازدید و از مجموعه محصولات و خدمات جامع بانک پارسیان در حمایت از تولیدات داخلی تقدیر کردند.


در این نمایشگاه که تا تاریخ 26 آذر ماه ادامه دارد، افزون بر ۸۰ شرکت برتر استان شامل واحدهای صنایع فولاد ، قطعات خودرو ، تولید و تجهیزات ماشین آلات ، صنایع برق و الکترونیک ، صنایع شیمیایی و پلاستیکی، لوازم خانگی و ساختمان ، صنایع معدنی ، موسّسات و شرکت های دانش بنیان ، مراکز علمی ، پژوهشی و دانشگاهی حضور داشته و دستاوردهای خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار داده اند.


گفتنی است؛ هدف بانک پارسیان برای حضور و حمایت از این نمایشگاه، تحقق شعار سال با عنوان " تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها و حمایت از صنایع ساخت داخل در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی، رفع موانع تولید و کمک به ایجاد اشتغال در کشور است.


ثبت نظر

ارسال