بانک صادرات ایران در کنار تولیدکنندگان داروهای ضروری کشور ایستاده است

نمایه بانک : یاسر مرادی، رئیس هیئت‌ مدیره بانک صادرات ایران آمادگی بانک صادرات برای تامین مالی تولید داروهای ضروری و مورد نیاز مردم را اعلام کرد .
  • یکشنبه 15 مرداد 1402 ساعت 21:30

خبرنگار : نازیلا محمدی

 

به گزارش نمایه بانک ، یاسر مرادی، رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران آمادگی بانک صادرات برای تامین مالی تولید داروهای ضروری و مورد نیاز مردم را اعلام کرد .

 

وی در نشست تخصصی سومین کنگره سلامت اربعین که در محل مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، بانک صادرات ایران را  به عنوان بانک تخصصی حوزه درمان خواند و اعلام داشت که این بانک آمادگی دارد تا در هر شرایطی به تولیدکنندگانی که داروهای اساسی و ضروری مردم را تولید می‌کنند، کمک کند و در کنار آنها بایستد و تامین مالی این داروها را برعهده بگیرد.

 

بانک صادرات ایران تاکنون خدمات بسیاری به کادر درمان کشور ارائه داده و همچنین در حوزه احداث و بهره‌برداری از بیمارستان‌های مختلف در کشور نقش فعالی داشته است که می‌توان به احداث و تکمیل بیمارستان میلاد ارومیه، بیمارستان و زایشگاه کوثر ایلام، بیمارستان سلامت غرب تهران، خوابگاه علوم ‌پزشکی اهواز و بیمارستان مادر قم در سال‌های اخیر اشاره کرد.

 

بانک صادرات ایران در زمان پاندمی کرونا نیز، از طریق توسعه زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک از جمله اپلیکیشن صاپ، همراه بانک و اینترنت بانک و خودپردازها در محیط‌های درمانی، شرایط پاسخگویی و تسهیل فرآیند دریافت و پرداخت را در مراکز درمانی و بیمارستانی کشور تسهیل کرد و برای حمایت از زحمات و فداکاری‌های کادر درمان کشور طی دو سال اخیر به بیش از ۶۷ هزار نفر از فعالان و تلاش‌گران این عرصه، بالغ بر ۶۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات "طرح سپهر سلامت" پرداخت کرده است.

 

رئیس هیئت مدیره بانک صادرات ایران در ادامه افزود: در سال ۹۹ نیز این بانک با پرداخت بیش از ۸۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا، نقش مهمی در کمک تولید و اشتغال ایفا کرده است.


ثبت نظر

ارسال