بانک ملی ایران اضافه برداشت از منابع بانک مرکزی ندارد/ جشنواره «پولتو راحت بریز» با «بله» آمد

نمایه بانک : مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد: این بانک هیچ اضافه برداشتی از منابع بانک مرکزی ندارد./ کاربران اپلیکیشن «بله» تا اول اردیبهشت ماه سال آینده می توانند به ازای هر تراکنش مالی، امتیاز خود در جشنواره «پولتو راحت بریز» را افزایش دهند.
  • یکشنبه 12 اسفند 1397 ساعت 18:24

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، محمد رضا حسین زاده با بیان این که ما مدیریت وجوه و منابع را به شدت جدی گرفته ایم، افزود: بانک ملی ایران هیچ بدهی به بانک مرکزی ندارد.

وی با اشاره به این که به گفته مسئولان بلندپایه کشور، بانک ملی ایران از منضبط ترین بانک هاست، ادامه داد: این شرایط با تلاش کارکنان و مدیران بانک محقق شده است. به گفته حسین زاده، بانک ملی ایران اجازه انحراف مصارف را نخواهد داد و منابع را نیز به بهترین شکل مدیریت می کند.

 

جشنواره «پولتو راحت بریز» با «بله» آمد

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، نصب و انجام تراکنش در این اپلیکیشن، شرط لازم برای شرکت در جشنواره است.
استفاده از خدمات کارت به کارت، دریافت موجودی، دریافت صورتحساب و خرید شارژ در اپلیکیشن «بله» می تواند شانس برنده شدن در این جشنواره را بیشتر کند. دعوت دیگران به «بله» نیز می تواند برای شرکت کنندگان در جشنواره امتیاز آور باشد.
یک دستگاه آیفون XS Max، یک دستگاه کنسول بازی PS4 و دو نیم سکه بهار آزادی، جوایز این جشنواره است.
اطلاعات بیشتر درباره این جشنواره در نشانی https://bmi.ir/landing/jashn قابل دسترسی است.
هر کاربر می تواند از طریق بازوی https://ble.im/club_bot  امتیازهایش در این جشنواره را مشاهده کند. 


ثبت نظر

ارسال