بانک ملی ایران آماده ارائه خدمات ارزی به صاحبان صنایع و فعالان عرصه صنعت فولاد کشور است

نمایه بانک : معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران گفت: با وجود تحریم های ظالمانه توانسته ایم ارائه خدمات ارزی را به صنعتگران و تولیدکنندگان در راستای توسعه اقتصادی کشور فعال نگه داریم .
  • سه شنبه 7 آذر 1402 ساعت 16:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، علیرضا گچ پز زاده عضو هیات عامل و معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران  با حضور در غرفه بانک در نمایشگاه بین المللی ایران متافو در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک اظهارداشت: برگزاری این گونه رویداد ها و نمایشگاه ها فرصتی برای معرفی و ارائه خدمات مالی بانک است که باید این فرصت ها را غنیمت شمرد.

 

معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران با بیان این که این بانک به عنوان بزرگترین بانک کشور، منابع و شبکه گسترده ارزی قابل توجهی در اختیار دارد، گفت: بانک ملی ایران این آمادگی را دارد که با تکیه بر واحدها و شعب خارج کشور خدمات مناسب و سازنده ای به شرکت های حاضر در نمایشگاه ایران متافو ارائه دهد تا محدودیت ها و مشکلات ارزی آن ها رفع شود.

 

گچ پز زاده با تاکید بر این که تاکنون توانسته ایم با وجود تلاش های بی وقفه و مستمر شبکه بین الملل و ارزی بانک را در شرایط تحریم های ظالمانه فعال نگه داریم، افزود: خدمات ارزی متنوعی در خارج کشور برای صادر کنندگان و واردکنندگان در راستای توسعه بازار، فروش محصولات و تهیه مواد اولیه طراحی و تدوین شده است.

 

وی با اشاره به این که  در نمایشگاه ایران متافو خدمات ارزی بانک ملی ایران با تمام توان و در کمترین زمان ممکن به شرکت های متقاضی ارائه شده، گفت: استفاده از ابزارهای پرداخت ارزی مانند ال سی و ارائه تسهیلات ارزی به طرح ها و شرکت‌های صادرات محور نیز از جمله خدمات ارزی این بانک بوده است.

 

عضو هیات عامل بانک ملی ایران در ادامه تصریح کرد: در این نمایشگاه طی دیدار و نشستی مشترک با مدیران، صاحبان صنایع و مدیران شرکت های متقاضی خدمات، زمینه‌های ارتقای سطح همکاری ها در خصوص خدمات ارزی بررسی شد.


ثبت نظر

ارسال