برندگان اردیبهشت‌ماه قرعه‌کشی «وین کارت» بانک سامان مشخص شدند/ بودجه افطاری بانک سامان در ساخت یک مجتمع آموزشی در یزد صرف شد

نمایه بانک : دور بیست‌وسوم از سری سوم قرعه‌کشی «وین کارت» بانک سامان با حضور مدیران ارشد بانک، ناظران و برنده ممتاز دوره پیش برگزار شد./ بانک سامان بودجه مراسم افطاری ماه رمضان جاری خود را به ساخت یک مجتمع آموزشی در شهر یزد اختصاص داد.
  • یکشنبه 20 خرداد 1397 ساعت 18:36

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک سامان ، در این قرعه‌کشی که تنها قرعه‌کشی ماهانه نظام بانکی است، برندگان 251 جایزه به ارزش 5 میلیارد ریال شامل یک جایزه 500 میلیون ریالی، 50 جایزه 50 میلیون ریالی و 200 جایزه 10 میلیون ریالی مشخص شدند.

براساس این قرعه‌کشی، «خدیجه دوست صمغی» مشتری شعبه شهریار برنده جایزه ممتاز 500 میلیون ریالی بیست‌وسومین دوره «وین‌کارت» شد.

این گزارش حاکی است، هدف از ارایه «وین‌کارت» ترویج استفاده از ابزارهای الکترونیکی به‌جای پول نقد است و در تداوم این هدف، کسب امتیاز با تراکنش‌های مختلفی همچون انجام خرید‌های روزانه با وین‌کارت، خرید شارژ، پرداخت قبض، انتقال وجه داخلی یا ازطریق ساتنا و پایا صورت می‌گیرد.

در پایان این مراسم، جایزه 500 میلیون ریالی حسین خسرو آبادی برنده دوره پیشین توسط مدیرعامل بانک سامان اهدا شد.

 

بودجه افطاری بانک سامان در ساخت یک مجتمع آموزشی در یزد صرف شد

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک سامان ، کلنگ احداث این مجتمع آموزشی مهر ماه سال گذشته در زمینی به مساحت 4500 متر مربع و با زیربنای 5330 مترمربع به زمین زده شد.

این مجتمع آموزشی در سه طبقه شامل 12 کلاس درس، یک آمفی‌تئاتر 250 نفره، کتابخانه، آزمایشگاه و سالن‌های ورزشی سرپوشیده و روباز ساخته می‌شود.

بر اساس این گزارش، ساخت مجتمع آموزشی جوانان یزد با بودجه 60 میلیارد ریال با بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی، ادامه دارد.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، این مدرسه تا پیش از آغاز سال تحصیلی آینده تکمیل و تحویل آموزش‌وپرورش خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید: بانک‌سامان در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، ساخت مدرسه، کتابخانه عمومی و همچنین خانه بهداشت را در دستورکار خود قرار داده که در مناطق مختلف و عمدتا محروم استان‌های مختلف کشور ساخته شده است.

گفتنی است، ماه گذشته نیز کلنگ احداث مدرسه بانک سامان و مرکز فوریت‌های پزشکی شهر سر‌پل‌ذهاب به زمین زده شد.


ثبت نظر

ارسال