برندگان جوایز 200 میلیون ریالی آخرین ماه رقابت‌های لیگ نوین مشخص شدند

نمایه بانک : با برگزاری مراسم قرعه‌کشی، سه برنده خوش‌شانس جوایز 200 میلیون ریالی آخرین ماه جشنواره "لیگ نوین" شرکت پرداخت نوین مشخص شدند.
  • سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 ساعت 8:30

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، پس از گذشت سه ماه از جشنواره "لیگ نوین" و پایان مهلت کسب امتیاز توسط پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی شرکت پرداخت نوین، برندگان ماهانه سومین و آخرین دوره قرعه‌کشی این رقابت‌ها - که موفق به کسب حداقل 600 امتیاز در طول دوره شده بودند - مشخص شدند. 
بر این اساس خانم ساره لحیم‌چی از ساری و آقایان علیرضا فروغی از تهران و مجتبی جعفری از کرج، جوایز 200 میلیون ریالی دوره سوم این جشنواره را از آن خود کردند.
همچنین بر اساس اعلام شرکت پرداخت نوین، قرعه‌‏کشی بزرگ و پایانی این جشنواره بین پذیرندگانی که طی سه ماه برگزاری رقابت‌ها موفق به کسب حداقل چهار هزار و 500 امتیاز شده‌اند به‌زودی برگزار و برندگان سه جایزه ویژه یک میلیارد ریالی به قید قرعه انتخاب خواهند شد.
پذیرندگان محترم می‌توانند برای آگاهی از اخبار جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌گاه شرکت پرداخت نوین به آدرس pna.co.ir مراجعه یا با کارشناسان مرکز 24 ساعته امداد پذیرندگان این شرکت به شماره 48006-021 تماس بگیرند.


ثبت نظر

ارسال