برندگان جوایز ششمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوین جوایز خود را دریافت کردند

نمایه بانک : با برگزاری جشن اهدای جوایز ممتاز ششمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوین، برندگان خوش اقبال این جشنواره جوایز خود را دریافت کردند.
  • یکشنبه 4 آذر 1397 ساعت 0:34

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این مراسم، علیرضا بلگوری مدیرعامل بانک اقتصادین ضمن تبریک به سپرده‌گذاران نیک اندیش و خوش اقبال این جشنواره گفت بانک اقتصادنوین پیشینه بسیار خوبی در برگزاری جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه دارد و خوشبختانه با اعتماد مشتریان ششمین جشنواره این حساب‌ها نیز با اقبال بسیار خوب مشتریان همراه بود. 
وی با اشاره به الزامات و شرایط در نظر گرفته شده از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در چگونگی مصرف منابع قرض‌الحسنه اظهار داشت: بانک اقتصادنوین در کنار سایر فعالیت‌های خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نظیر مدرسه سازی و تجهیز مراکز درمانی عام‌المنفعه، تلاش نموده است منابع قرض‌الحسنه خود را صرفا در مواردی که نهاد ناظر پولی تعیین کرده است مصرف نماید که از جمله این مصارف می‌توان به تسهیلات ازدواج جوانان و اشتغال زایی کارفرمایان، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره کرد. 
وی با قدردانی و تشکر از مشتریان نیک اندیش بانک اقتصادنوین برای مشارکت در این سنت انسان دوستانه ابراز امیدواری کرد بانک اقتصادنوین بتواند همچون گذشته امانتدار خوبی برای سپرده‌گذاران و مشتریان خود باشد.
در این مراسم حسین خمامی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سازمانی بانک اقتصادنوین نیز با ارائه گزارشی از روند اجرایی ششمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه، با اشاره به اهمیت این سنت پسندیده و اثرات آن در جامعه گفت: این جشنواره از ابتدای خرداد ماه 97 آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه داشت که به علت استقبال مشتریان مهلت شرکت در جشنواره تا 27 مهرماه 97 تمدید شد که پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی در پایان مهرماه 97، امروز شاهد اهدای جوایز ممتاز جشنواره به مشتریان خوش اقبال آن هستیم.
خمامی تعداد کل برندگان این جشنواره را 20 هزار 885 نفر عنوان کرد و گفت جوایز نقدی همه برندگان به حساب آنها واریز شده و با اهدای جوایز ممتاز جشنواره عملاً جشنواره ششم با موفقیت به پایان رسید و تمام ضوابط تعیین شده از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری این جشواره اجرا شد.
گفتنی است در ششمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوین که با هدف ترویج سنت پسندیده قرض‌الحسنه برگزار شد به پاس قدردانی از مشتریان نیک اندیش این بانک، 17 سکه تمام بهار آزادی به یک نفر، به دو نفر هر کدام 17 سکه نیم بهار آزادی، به سه نفر هر کدام 17 سکه ربع بهار آزادی، به یک هزار و 117 نفر هر کدام یک سکه ربع بهار آزادی و میلیاردها ریال جوایز نقدی به دیگر برندگان اعطا شد. 
مشتریان ارجمند برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین با شماره 48031000-021 تماس حاصل نمایند.


ثبت نظر

ارسال