برگزاری سومین جلسه کمیته بهره وری بانک ملی ایران

نمایه بانک : سومین جلسه کمیته بهره وری بانک ملی ایران با حضور قائم مقام مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، هیات عامل و دیگر مسئولان و کارشناسان امر برگزار شد.
  • یکشنبه 24 دی 1402 ساعت 6:30

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، در جلسه کمیته بهره وری بانک، مفاهیم بهره وری، وضعیت شاخص های بهره وری در بانک، مجموعه تکالیف بر عهده دستگاه های اجرایی و شرکت های دولتی در حوزه بهره وری و... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

در این جلسه محمد نجف زاده عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول بانک ملی ایران شناخت راه‌های اندازه‌گیری، تقویت و افزایش سطح بهره‌وری در بانک‌ها را لازم و ضروری دانست و افزود: شناخت انواع روش های اندازه گیری بهره وری و شاخص های مرتبط با آن، تحلیل و اجرای روش های بهبود و همچنین پیاده سازی چرخه مدیریت بهره وری در جهت ارتقا و بهبود سیستم ها و فرایندها در حوزه بانک ها و صنعت بانکداری بسیار با اهمیت است.

 

همچنین در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد و اقدامات انجام شده در خصوص تکالیف بهره وری بانک در سال 1402 و مرور اقدامات آتی و چالش های پیش رو، الزامات، پیش نیازها، مفروضات اجرای چرخه مدیریت بهره وری در بانک مطرح و اقدامات انجام شده توسط اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک در راستای انجام تکالیف بهره وری ارائه و تایید شد.


ثبت نظر

ارسال