بهره برداری از سه طرح ذوب آهن بیستون و فولاد اسفراین و لوله های دقیق کاوه با تسهیلات بانک صنعت و معدن

نمایه بانک : طرح ذوب آهن بیستون و فولاد اسفراین با تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان خراسان شمالی و همچنین طرح لوله های دقیق کاوه با تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان مرکزی به بهره برداری خواهد رسید.
  • یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 1:32

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن ، طرح یاد شده با 52 میلیون یورو تسهیلات ارزی و 20 میلیارد تومان تسهیلات ریالی این بانک تامین مالی شده و با بهره برداری از آن برای 253 نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد.
گفتنی است طرح ذوب آهن بیستون با ظرفیت 200 هزار تن فولاد اسفنجی و شمش و با 80 درصد پیشرفت فیزیکی مراحل پایانی اجرایی خود را پشت سر می گذارد.

 

طرح فولاد اسفراین با تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره برداری می رسد

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن ، با بهره برداری از این طرح فولادی که با 89 میلیون یورو تسهیلات ارزی این بانک تامین مالی شده ، برای 145 نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد.
گفتنی است طرح فولاد اسفراین با ظرفیت تولید سالانه 180 هزار تن فولاد آلیاژی و با 95 درصد پیشرفت فیزیکی، آخرین مراحل اجرایی خود را پشت سر می گذارد.
 

طرح لوله های دقیق کاوه با تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره برداری می رسد

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن ، بهره برداری از این طرح صنعتی با تسهیلات ارزی 3 میلیون و 600 هزار یورویی و تسهیلات ریالی 11 میلیارد تومانی این بانک برای 86 نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد کرد.
گفتنی است طرح لوله های دقیق کاوه با ظرفیت تولید سالانه 12 هزار تن لوله بدون درز و با 93 درصد پیشرفت فیزیکی آخرین مراحل اجرایی خود را پشت سر می گذراند.


ثبت نظر

ارسال