بی هیچ هزینه رمز یکبار مصرف بانک ملی ایران را راه اندازی کنید/ امکان اخذ شناسه برخط شهاب در شعب بانک ملی ایران

نمایه بانک : دریافت رمز یکبار مصرف برای مشتریان بانک ملی ایران هیچ هزینه ای در بر ندارد./ در راستای اجرای قانون اصلاح قانون مبارزه با پولشویی و الزامات ناظر بر لزوم شناسایی دقیق مشتریان و بنابر مفاد بخشنامه اخیر بانک مرکزی و تاکیدات به عمل آمده در این خصوص، بانک ها از ارائه خدمات به حساب های فاقد شناسه شهاب منع شده اند.
  • سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 ساعت 20:26

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، با نصب و راه اندازی اپلیکیشن 60، مشتریان بانک ملی ایران می توانند در هر دقیقه یک رمز اول یا دوم یکبار مصرف دریافت کنند.

کاربران می توانند این اپلیکیشن را به صورت رایگان از سایت بانک دریافت و آن را با مراجعه به سامانه بام و یا دستگاه های خودپرداز، کیوسک یا Cashless بانک ملی ایران راه اندازی کنند.

استفاده از رمز یکبار مصرف به صورت آفلاین بوده و در طول استفاده، نیازی به هیچ گونه ارتباط بر روی گوشی نیست؛ به عبارت دیگر، برای دریافت رمز یکبار مصرف از اپلیکیشن 60، نیازی نیست که تلفن همراه کاربر به اینترنت و یا حتی شبکه تلفن همراه متصل باشد.

 

 

امکان اخذ شناسه برخط شهاب در شعب بانک ملی ایران

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، آن گروه از مشتریانی که به دلیل فقدان احراز هویت کامل و عدم تخصیص شناسه شهاب، حساب هایشان مسدود شده است، ضرورت دارد در اسرع وقت به شعب افتتاح کننده حساب خود مراجعه و ضمن ارائه مستندات و مدارک هویتی خود، نسبت به تکمیل و اخذ شناسه شهاب اقدام کنند.

بدیهی است از تاریخ اول تیر ماه امسال انجام این امر، علاوه بر مراجعه به شعب ذیربط، مستلزم طی تشریفات و صرف زمان و مراحل بیشتری خواهد بود.


ثبت نظر

ارسال