بیش از 161 هزار نفر از زائران برای ارز اربعین ثبت نام کرده اند/ بازوی برخط پشتیبانی در پیام رسان بله/راه اندازی دومین کارگزاری تحویل ارز در شهر کاظمین

نمایه بانک : از آغاز زمان ثبت نام خرید ارز اربعین در پیام رسان بله تا کنون، 161 هزار و 801 نفر از زائران اقدام به خرید ارز خود از طریق سامانه مربوطه در بله کرده اند./ زائران حرم اباعبدالله الحسین (ع)، در صورت بروز هر گونه مشکل برای دریافت ارز اربعین می توانند از طریق بازوی بر خط پشتیبانی در پیام رسان بله،راهنمایی های لازم را دریافت کنند./ به منظور ارتقای خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین، دومین کارگزاری تحویل ارز بانک ملی ایران در شهر کاظمین فعال شد.
  • چهارشنبه 2 آبان 1397 ساعت 22:1

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، ثبت نام خرید ارز اربعین از بامداد روز شنبه هفته جاری آغاز شده است.زائران حرم اباعبدالله الحسین (ع) که مراحل دریافت ویزای خود را از طریق سامانه سماح انجام داده‌اند، می‌توانند نسبت به خرید ارز دینار از طریق پیام رسان بله و دریافت آن در کشور عراق اقدام کنند.

بانک ملی ایران جهت رفاه حال زائران تعداد 250 باجه تحویل ارز در کشور عراق در نظر گرفته است که زائران عزیز می توانند در صورت شلوغی و یا ازدحام در هر یک از باجه ها، به منطقه دیگر مراجعه و ارز خود را تحویل بگیرند.

زائران عزیز می توانند آدرس، کروکی و میزان ازدحام هر یک از باجه های تحویل ارز را از طریق کانال اطلاع رسانی خرید ارز اربعین در پیام رسان بله به آدرس bmidinarpay دریافت کنند.

 

بازوی برخط پشتیبانی در پیام رسان بله

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، زائران ارجمند می توانند از طریق بازوی بر خط پشتیبانی به آدرس supportbot  مشکلات خود را طرح و راهنمایی های لازم را دریافت کنند.

 

راه اندازی دومین کارگزاری تحویل ارز در شهر کاظمین

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ،  زائران حرم اباعبدالله الحسین (ع) که در نزدیکی شهر کاظمین هستند، می توانند برای تحویل ارز خود به این کارگزاری مراجعه کنند.زائران گرامی می توانند آدرس و کروکی مورد نظر را از طریق  کانال bmidinarpay و بازوی خرید  DinarpayBot  در پیام رسان بله دریافت کنند.


ثبت نظر

ارسال