تاکید بر پرداخت به موقع تسهیلات نهضت ملی مسکن در سفر به استان سیستان و بلوچستان

نمایه بانک : نصرت اله شهبازی عضو هیات عامل و معاون اعتباری بانک ملی ایران در سفر به استان سیستان و بلوچستان با محمد کرمی استاندار این استان دیدار و گفت و گو کرد.
  • سه شنبه 7 آذر 1402 ساعت 6:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، در این نشست که با حضور عباسعلی کیخوایی رئیس اداره امور شعب سیستان و بلوچستان برگزار شد،شرایط و روند اعطای تسهیلات به طرح نهضت ملی مسکن در این استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

شهبازی در این دیدار گفت: پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن از اولویت‌های نخست بانک ملی ایران است. بانک ملی ایران آماده است تا با هدف کمک به تحقق اهداف دولت محترم در راستای ساخت مسکن و رفاه حال مردم،تسهیلات مورد نظر را به موقع و در اسرع وقت پرداخت کند.

 

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از همراهی و عملکرد بانک ملی ایران در این استان، بر تسریع هر چه بیشتر روند اعطای تسهیلات حمایتی به ویژه تسهیلات نهضت ملی مسکن،تاکید کرد.

 

عضو هیات عامل و معاون اعتباری بانک ملی ایران در این سفر همچنین در «نشست هم اندیشی و بررسی مسائل و موانع موجود در بخش نهضت ملی مسکن استان سیستان و بلوچستان» حضور یافت.

 

در این نشست که با حضور مدیران استانی از دستگاه های مختلف برگزار شد،شرایط اجرایی نهضت ملی مسکن جهت هماهنگی میان این دستگاه ها در استان سیستان و بلوچستان، مورد بررسی قرار گرفت.

 

معاون اعتباری بانک ملی ایران در این نشست نیز بر آمادگی این بانک جهت اعطای تسهیلات مربوط به نهضت ملی مسکن و سرعت بخشی به ساخت مسکن در این استان،تاکید کرد.

 

نصرت اله شهبازی در سفر به استان سیستان و بلوچستان با مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای این استان نیز به منظور گسترش همکاری ها و تعاملات،دیدار و گفت و گو کرد.


ثبت نظر

ارسال