تسهیل فرایند تحویل ارز اربعین/ استقرار کانکسهای بانک ملی برای تحویل ارز/ وضعیت روان تحویل ارز در مهران، شلمچه، کربلا ، نجف و کاظمین و ...

نمایه بانک : بانک ملی ایران با صدور اطلاعیه ای ضمن پوزش از زائران گرامی که در فرایند تحویل ارز اربعین با تاخیر مواجه شده اند،اعلام کرد: فرایند ارائه ارز اربعین به زائران حرم اباعبدالله الحسین(ع) تسهیل شده است./ به منظور تسریع در روند فرآیند تحویل ارز به زائران اباعبدالله الحسین(ع)، علاوه بر باجه های موجود، بانک ملی ایران اقدام به استقرار چند کانکس در مرز مهران کرده است./ مدیر عامل بانک ملی ایران اعلام کرد : در پی اعزام تیم های متعدد از کارکنان بانک و تجهیزات به باجه های تحویل ارز در عراق، در حال حاضر وضعیت ارائه ارز در تمامی نقاط از جمله شلمچه، مهران، نجف، کاظمین و کربلا به سهولت و در کمترین زمان ممکن انجام می گیرد./ در حال حاضر در شهر کربلا روند تحویل ارز عادی است و هیچ ازدحامی در این خصوص وجود ندارد.
  • پنجشنبه 3 آبان 1397 ساعت 14:15

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، در این اطلاعیه آمده است :علت اصلی تاخیر های پیش آمده نواقص موجود در زیرساخت های برق و اینترنت کشور عراق بوده و این بانک با اصلاح رویه تحویل ارز به زائران ارجمند، از ساعاتی قبل فرایند تحویل ارز را تسهیل نموده است .

زائران گرامی می توانند صرفا با  ارائه گذرنامه و رسید تصویری یا کد اخذ شده از پیام رسان بله، به باجه های تحویل ارز اربعین در نقاط اعلام شده مراجعه کنند.

تلاش ها برای روان سازی روند تحویل ارز به زائران محترم، با بسیج همه امکانات بانک ملی ایران ادامه دارد.ظرف دو روز اخیر، تعداد زیادی از مدیران ارشد بانک ملی ایران و 510 نفر از کارکنان این بانک در مناطق مرزی مستقر شده اند تا به روند تحویل ارز به زائران ارجمند کمک کنند.

 

استقرار چندین کانکس از سوی بانک ملی ایران به منظور تحویل ارز

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، استقرار این کانکس ها و حضور کارکنان بانک ملی ایران در آن از سویی و تسهیل روند ارائه ارز به زائران از سوی دیگر که صرفا با ارائه گذرنامه و رسید تصویری یا کد اخذ شده از پیام رسان بله صورت می گیرد، صف زائران برای تحویل ارز را از بین برده است.

تلاش ها برای روان سازی روند تحویل ارز به زائران جزو اولویت های  اصلی این بانک در حال حاضر بوده و در دو روز اخیر  تعداد زیادی از مدیران ارشد بانک ملی ایران و 510 نفر از کارکنان این بانک در مناطق مرزی مستقر شده اند تا به روند تحویل ارز به زائران کمک کنند.

 

وضعیت روان تحویل ارز در مرزهای مهران، شلمچه، کربلا نجف و کاظمین

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، دکتر محمد رضا حسین زاده ضمن تشریح آخرین وضعیت پرداخت ارز اربعین به زائران ابراز داشت : وضعیت تحویل ارز در مناطق مذکور بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی روان و تحت کنترل است .

وی با انتقاد از اخبار کذب اخیر برخی رسانه ها مبنی بر اختلال در ارائه ارز اربعین تصریح کرد : این اخبار صحت ندارد به طوری که در حال حاضر، تحویل ارز در مرز شلمچه ظرف دو تا سه دقیقه و مرز مهران، نجف و کربلا ظرف پنج تا هفت دقیقه انجام می شود.

مدیر عامل بانک ملی ایران با بیان اینکه تیمی از هیات مدیره و معاونان بانک در مراکز تحویل ارز عراق مستقر شده اند و به صورت لحظه ای اخبار مربوطه را به ستاد مرکزی در تهران گزارش می کنند، افزود بانک ملی ایران با تمام توان و بسیج تمامی پتانسیل های انسانی و فنی خود سعی دارد هر چه سریعتر تحویل ارز زائران را به طور مطلوب انجام دهد .

 

ازدحامی در کربلا برای دریافت ارز وجود ندارد

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، پیش از این در  سه  نقطه این شهر با ١٧ باجه ،ارز اربعین به زائران تحویل می شد که به علت خلوتی این سه نقطه به یک نقطه و چهار باجه کاهش یافت و نیروهای این مراکز به سایر مراکز اعزام شدند.

با توجه به افزایش حجم جمعیت زائران به کربلا طی روزهای آتی، به زودی تعداد مراکز و باجه های تحویل ارز در این شهر افزایش خواهد یافت.


ثبت نظر

ارسال