امکانات ویژه بانک ملی ایران برای اطلاع رسانی تراکنش های خرد به مشتریان/

تسهیلات ویژه بانک ملی ایران برای «زائرین»

نمایه بانک : بانک ملی ایران با هدف تامین مالی زائرین تمتع، عمره، عتبات، مشهد مقدس و سایر اماکن زیارتی، «طرح اعتباری زائرین» را عملیاتی کرد./ اطلاع رسانی تراکنش ها با مبلغ کم تر از 30 هزار تومان حساب های بانک ملی ایران از دوم اسفندماه از طریق اپلیکیشن‌های رسمی این بانک با انتخاب مشتزیان محترم انجام خواهد شد.
  • دوشنبه 25 بهمن 1400 ساعت 14:45

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، این طرح به منظور رونق گرفتن سفرهای زیارتی در کنار کمک به اقتصاد خانوار پیاده سازی شده است و تسهیلات آن با اقساط ماهانه، مساوی و متوالی به متقاضیان در همه اقشار جامعه پرداخت خواهد شد. این تسهیلات با نرخ 4 درصد و اقساط تا 60 ماهه، تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال به متقاضیان پرداخت خواهد شد. 

 

جزئیات و چگونگی پرداخت این تسهیلات، به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

امکانات ویژه بانک ملی ایران برای اطلاع رسانی تراکنش های خرد به مشتریان/

 

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، مشتریان این بانک می‌توانند پیام‌های تراکنشی کمتر از ۳۰ هزار تومان خود را به جای پیامک، از طریق اپلیکیشن‌های رسمی این بانک یعنی سامانۀ بام، نشان‌بانک و پیام رسان بانکی بله،  همچنین دارندگان گوشی های غیرهوشمند از طریق تلفن گویایی بانک ملی به شماره ۰۹۶۲۲ دریافت کنند.  

 

ضمن اینکه دریافت رسید آنلاین تراکنش ها در «بله» و «نشان بانک» همراه با مزیت حسابداری و مدیریت مالی برای مشتریان همراه خواهد بود تا از این طریق، مدیریت هزینه ها و درآمدهایشان را نیز در دست بگیرند.

 

«نشان بانک» یک بانک تمام دیجیتال در اپلیکیشن «ایوا»، گزینه دیگر دریافت لحظه ای تراکنش هاست که کاربر می تواند از طریق گزینه اطلاع رسانی بانک ملی ایران در آن به این امکان دسترسی داشته باشد.

 

همچنین بازو (بات) «اطلاع رسانی» در پیام رسان بانکی  «بله»، نه تنها جزئیات همه تراکنش ها را به کاربر نشان می دهد، بلکه امکان تعیین بازه زمانی برای محدود کردن دوره مشخص مشاهده تراکنش ها، مجموع مبالغ واریزی و برداشتی به حساب و نیز امکان فیلتر کردن تراکنش های واریز و برداشت را نیز ایجاد کرده است.

 

گزینه «مدیریت مالی شخصی»، امکان جالب دیگر بله برای کاربران است که برای نخستین بار در سیستم بانکی امکان دریافت گزارش مالی نموداری و گزارش مالی متنی را برای کاربران فراهم کرده است.

 

مشتریان محترمی که از گوشی های غیر هوشمند استفاده می نمایند و یا دسترسی به اینترنت برای آنها مقدور نیست می توانند با استفاده از تلفن بانک گویای بانک ملی (09622) نسبت به دریافت تراکنش های حساب خود اقدام نمایند.                                                     

 

همچنین مشتریان گرانقدر می توانند ریز تراکنش های حساب خود را از طریق سامانه بانکداری اینترنتی ملی «بام» و دستگاه های خودپرداز هم دریافت کنند.


ثبت نظر

ارسال