تفاهمنامه بانک ملی ایران و بنیاد ملی نخبگان امضا شد/ شمارش معکوس برای مسدودسازی حساب های دارای اطلاعات ناقص بانک ملّی ایران/ ارائه خدمات همسو با نظر مشتریان، اولویت بانک است

نمایه بانک : بانک ملی ایران و بنیاد ملی نخبگان با هدف گسترش همکاری ها و به منظور مشارکت در حمایت از نخبگان و استفاده از ظرفیت آنها در حوزه های تحقیقاتی و پژوهشی و نیز فراهم شدن زمینه همکاری های علمی، آموزشی و مطالعاتی استعدادهای برتر و نخبگان، تفاهمنامه امضا کردند./ با گذشت چند روز از آخرین اطلاعیه بانک ملی ایران خطاب به صاحبان حساب های دارای اطلاعات ناقص، هنوز بخش قابل توجهی از این حساب ها بدون تکمیل اطلاعات هویتی باقی مانده اند.
  • دوشنبه 8 مرداد 1397 ساعت 14:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، در مراسم امضای این تفاهمنامه، برات کریمی عضو هیات مدیره بانک با تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه از نخبگان و دانشمندان کشور، گفت: بانک ملی ایران در این زمینه از هر گونه کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: کشور ما ظرفیت های زیادی برای استفاده از دانش نخبگان دارد و باید حداکثر تلاش ممکن صورت بگیرد تا استعدادهای برتر ایرانی داخل کشور بمانند و به توسعه ایران اسلامی کمک کنند.

کریمی با تاکید بر این که بانک ملی ایران نسبت به پرداخت تسهیلات به نخبگان هیچ منعی ندارد، اظهار کرد: حتی این آمادگی وجود دارد که افراد معرفی شده از سوی بنیاد ملی نخبگان برای گذراندن دوره خدمت مقدس سربازی در بانک ملی ایران به کارگیری شوند.

محمود سعادت فومنی قائم مقام بنیاد ملی نخبگان نیز در این مراسم با تقدیر از خدمات بانک ملی ایران، گفت: همه سرمایه بنیاد ملی نخبگان، سرمایه انسانی است.

وی افزود: گرچه گردش مالی بنیاد قابل توجه نیست، اما ارزش افزوده ای که نخبگان تحت پوشش می توانند برای کشور ایجاد کنند بسیار زیاد است و خوشحالیم که بانک ملی ایران در این موضوع سهیم شده است.

 

شمارش معکوس برای مسدودسازی حساب های دارای اطلاعات ناقص بانک ملّی ایران

 

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، از یک سال پیش مشتریان بانک برای تکمیل اطلاعات حساب های دارای اطلاعات ناقص فراخوانده شدند. پس از اعمال برخی محدودیت ها نسبت به ارائه خدمات بانکی به این عده، به تازگی دستورالعمل جدیدی نسبت به این حساب ها صادر شده است.

بر این اساس، دارندگان این حساب ها تنها تا پایان هفته جاری مهلت دارند با مراجعه به شعب و تکمیل اطلاعات شخصی خود، حساب را به صورت فعال نگه دارندپس از پایان مهلت مشخص شده، حساب های دارای اطلاعات ناقص مسدود خواهد شد.

 

ارائه خدمات همسو با نظر مشتریان، اولویت بانک است

 

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، محمود شایان در همایش روسای شعب استان آذربایجان شرقی که با حضور حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور و مسئولان اداره امور شعب استان برگزار شد، تاکیدکرد: سودآوری شعب، گشایش اعتبار اسنادی داخلی، اعطای تسهیلات خرید دین و صدور ضمانتنامه از مهمترین اولویت های بانک ملی ایران در سال جاری است.

وی با بیان این که اقتصاد کشور بانک محور و همچنین رویکرد بانک شعبه محور است، تصریح کرد: مشتری‌مداری همراه با رعایت اصول اخلاق حرفه ای در رأس فعالیت تمامی همکاران در شعب سراسر کشور موجب دستیابی بانک به اهداف عالیه خواهد شد.

شایان در ادامه افزود: هر روز باید تلاش کنیم تا با خلاقیت و نوآوری، خدماتی جدید به مشتریان ارائه گردد تا بتوانیم مشتریان جدید را جذب و مشتریان قدیمی را حفظ کنیم.

در ادامه این همایش فتحی بیرانوند بر برنامه ریزی مدون و منسجم برای حفظ مشتریان و جذب منابع تاکید کرد. محمد سلطانی رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی نیز در این همایش، گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب ارائه کرد. بازدید از چند شعبه، از دیگر برنامه های سفر عضو هیات مدیره بانک ملی ایران به استان آذربایجان شرقی بود.


ثبت نظر

ارسال