تقدیر فرماندار تهران از عملکرد موثر پست بانک ایران در حمایت از ایجاد اشتغال در کشور/ معرفی طرح نگین در بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ و ...

نمایه بانک : عیسی فرهادی فرماندار استان تهران در نشست با مسئولان پست بانک شهرستان‌های استان تهران از عملکرد مثبت این بانک در راستای افتتاح حساب دهیاری ها و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در مناطق کم برخوردار تقدیر کرد./ در دومین روز برگزاری بیست و چهارمین نمایشکاه الکامپ، طرح حساب جاری نگین به عنوان یکی از خدمات جدید پست بانک ایران در غرفه این بانک به بازدیدکنندگان معرفی شد./ مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همایش مدیران پست بانک ایران گفت: ارائه خدمات بانکی توسط این بانک درمناطق دورافتاده کاری ارزشمند است.
  • دوشنبه 8 مرداد 1397 ساعت 14:39

به گزارش  نمایه بانک، به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران ، وی در ادامه اظهارداشت: گستردگی شعب و باجه های بانکی درسطح کشور و عاملیت بانکی صندوق توسعه ملی عامل بسیار مهمی در راستای حمایت از تولید و کالای ملی، کمک به تعدیل مشکل بیکاری و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به کلان شهرها می باشد. 
همچنین داود کریمی مداب مدیرشعب پست بانک شهرستان های استان تهران در این نشست به تبیین عملکرد و سیاست‌های اعطای تسهیلات به طرح‌های دارای توجیه اقتصادی و اشتغالزا ازمحل منابع صندوق توسعه ملی پرداخت و آمادگی کامل این بانک را در تعامل و همکاری با فرمانداری اعلام داشت.

 

به گزارش  نمایه بانک، به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران ، تسهیلات این طرح که تا سقف یک میلیارد ریال و با نرخ 2 تا 11 درصد و مدت زمان بازپرداخت 6 ماه تا 24 ماه ارائه شده و مورد استقبال اقشار مختلف مردم قرار گرفته است.
بنابراین گزارش: یکپارچه سازی و ارتقاء سیستم نرم افزاری پست بانک در سال گذشته، امکان ارائه خدمات متنوع و گسترش خدمات الکترونیک را برای شعب این بانک فراهم نموده و معرفی خدمات جدید و عقد تفاهم نامه های متعدد با سازمانها، نوید دهنده آینده ای روشن برای این بانک است.
گفتنی است: در دومین روز برگزاری این نمایشگاه اشخاص زیادی از غرفه این بانک در سالن 41 بازدید کردند.

 

به گزارش  نمایه بانک، به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران ، مهندس جهرمی تصریح کرد: صدور سه و نیم میلیون کارت بانکی و انجام تراکنش های بانکی در روستاها و مناطق دورافتاده کاری دشوار و ارزشمند است که با تلاش و همت کارکنان پست بانک ایران محقق شده است.
جهرمی افزود: مادر مشکلات کشور بیکاری است و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هم در قالب طرح تکاپو و هم در قالب خدمات پست بانک بعنوان بانک عامل قانون اشتغال پایدار برای تحقق اهداف اشتغالزای دولت تلاش می کند.
جهرمی تعداد شعب و باجه های پست بانک ایران را برابر با نصف تمام شبکه بانکی کشور اعلام کرد و افزود: امسال از طریق فروش اموال مازاد وزارت افزایش سرمایه پست بانک محقق می شود و عملا توان این بانک در انجام فعالیت های کلان بانکی افزایش می یابد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از آماده شدن اساسنامه پست بانک برای تصویب در هیات دولت خبر داد و خطاب به کارکنان پست بانک گفت: آن چیزی که من از شما انتظار دارم این است که حس کنید کار آن فرد روستایی که شما به او خدمت می دهید کار برادر یا خواهر شماست و اگر به همین یک جمله عمل کنید مطمئن باشید که وظیفه خود را خوب انجام داده اید. 

وی در پایان با تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع تصریح کرد: در انجام امور بانکی، با مردم همانند اعضای خانواده خود عمل کنید.
 

ثبت نظر

ارسال