تقدیر وزارت آموزش و پرورش از مدرسه سازی بانک ملی ایران در کرمانشاه/ معارفه سرپرست جدید شعبه سعدی

نمایه بانک : در همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز در زلزله استان کرمانشاه از اقدامات بانک ملی ایران با اهدای تندیس و لوح سپاس تقدیر شد./ با حضور ناصر شاهباز عضو هیات مدیره و حبیب اله رشیدارده معاون منابع انسانی بانک ملی ایران، محمد حصارسرخی به سمت سرپرست جدید شعبه سعدی معارفه شد.
  • دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 1:16

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، در این همایش که با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، معاونان وزیر، نمایندگان مجلس، استاندار کرمانشاه و خیرین مدرسه ساز و با هدف تجلیل از  سازمان های تاثیرگذار در زمینه تجهیز و نوسازی مدارس زلزله‌زده استان کرمانشاه در هتل ارم برگزار شد، اقدامات بانک ملی ایران برای احداث مدرسه در سر پل ذهاب و ثلاث باباجانی مورد تقدیر قرار گفت.در این مراسم محمود خادمیان رییس صندوق پس انداز ملّی ایران به نمایندگی از بانک ملی ایران تندیس و لوح تقدیر این همایش را دریافت کرد.

 

معارفه سرپرست جدید شعبه سعدی

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، ناصر شاهباز در این مراسم با اشاره به فشار نقدینگی در ماه های پایانی سال گفت: اکنون نیازمند جذب منابع جدید در بانک هستیم که امیدواریم این مهم در این شعبه مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با اشاره به بخشنامه جدید بانک مرکزی درباره نرخ های سود بانکی تصریح کرد: این اقدام می تواند گامی در راستای بهبود وضعیت نظام بانکی باشد.

این عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین خواستار توجه و تلاش بیشتر همکاران درخصوص کاهش نسبت مطالبات غیرجاری به تسهیلات (NPL) شد.

شاهباز با بیان اینکه شعبه سعدی یکی از شعب حساس و با قدمت بانک است، اظهار کرد: این شعبه تیم خوب و توانمندی دارد و آقای حصارسرخی نیز از کارنامه قابل قبولی برخوردار است که برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت داریم.

معاون منابع انسانی بانک نیز در این مراسم با بیان اینکه هدف از چرخش های شغلی، ایجاد انگیزه و دستیابی به اهداف سازمانی است، گفت: سازمان ها در این جابجایی ها به دنبال تحقق اهداف سازمانی خود هستند که امیدواریم این مهم با تکیه بر تجربیات سرپرست جدید شعبه بیش از پیش محقق شود.

حبیب اله رشید ارده با تاکید بر اینکه تحقق اهداف سازمانی باید به صورت ویژه مورد توجه باشد، اظهار کرد: شعبه سعدی یکی از شعب مستقل و حساس است که انتظارات نیز از آن بالاست.

در پایان از زحمات حمید مومنی رییس سابق شعبه مستقل سعدی نیز تقدیر شد. در حاشیه این مراسم عضو هیات مدیره و معاون منابع انسانی بانک از بخش های مختلف این شعبه بازدید کردند.


ثبت نظر

ارسال