تقویت هوشمندسازی در فرآیندهای بانکی بانک آینده

نمایه بانک : بانک آینده در حوزه بانکداری دیجیتال اقدام به عرضه محصولاتی با هدف دسترسی آسان مشتریان و کاهش مراجعات حضوری به شعب خود با هدف ارتقا و تقویت نقش هوشمندسازی در فرآیندهای بانکی و در راستای دسترسی آسان و سریع متقاضیان درخواست تسهیلات و خدمات بانکی مبتنی بر محصولات مدرن در حوزه بانکداری دیجیتال کرده است و تاکنون دستاوردهای چشمگیر و رکوردهای قابل توجهی را در این حوزه به ثبت رسانده است.
  • شنبه 23 دی 1402 ساعت 14:30

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک آینده ، در این راستا بانک آینده برنامه‌های خود را بر محور فناوری و تقویت این حوزه با ورود به توسعه و هوشمندسازی فعالیت‌ها پایه‌گذاری و در این مسیر سبد محصولات متنوعی را برای جامعه هدف و متقاضیان خود عرضه کرده است.
در این عرصه، بانک آینده با اتخاذ رویکرد مشتری‌مداری و تبدیل صدای مشتریان به خدمت، تمامی تلاش خود را معطوف بهره‌گیری از ظرفیت بانکداری دیجیتال مبنی بر خلق ارزش نموده است.


سامانه‌های پرداخت الکترونیکی مانند:


کیلید (سامانه مبتنی بر حساب و با قابلیت ارائه خدمات ویژه برای مشتریان حقیقی و حقوقی)
همراه‌کارت (سامانه نرم‌افزاری ساده و کاربردی برای انجام فعالیت‌های پرداخت‌ بانکی با استفاده از تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب)
آ بانک (یک بانک دیجیتال با امکان استفاده از تمامی خدمات بانک آینده به صورت یکپارچه و امن)
پیشخوان مجازی (ارائه خدمات در دو دسته غیرحضوری (آنلاین) و حضوری (تحویل در محل) به مشتریان به مانند یک شعبه)


و ارائه محصولات متفاوت و متمایز مانند:


کارت هدیه واقعیت افزوده (محصولی منحصر به‌فرد در شبکه بانکی مطابق با تکنولوژی روز دنیا با قابلیت بارگذاری ویدیو به صورت شخصی‌سازی‌شده)

و هم‌چنین:
سفته و برات الکترونیکی (اجرای تمامی فرآیندهای مرتبط مبتنی بر استفاده از امضای دیجیتال، اصالت و اعتباربخشی با امضای دیجیتال، جلوگیری از جعل و سواستفاده‌های احتمالی)،


از جمله محصولات و خدمات حوزه بانکداری دیجیتالی و در راستای تقویت هوشمندسازی آن در بانک آینده است که موجب ایجاد یک فرصت مناسب در ارائه خدمات کیفی و هم‌چنین کمک به کاهش هزینه برای مشتریان و خلق ارزش برای آن‌ها بوده و خواهد بود.


بانک آینده همواره می‌کوشد تا با طراحی محصولات و خدمات مبتنی بر پلتفرم‌های بانکداری دیجیتال، علاوه بر تحقق بانکداری جامع و کیفی‌سازی بخش‌هایی از بانکداری خرد، با هوشمندسازی محصولات و خدمات خود در راستای توجه به نیازها و انتظارات روزانه مردم و مشتریان حقیقی و حقوقی گام‌های بلند، موثر و راه‌گشایی را بردارد.


ثبت نظر

ارسال