تلاش جهادی برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده بانک مهر اقتصاد

نمایه بانک : عضو هیأت مدیره بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب شرق استان تهران بر لزوم تلاش جهادی برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده تاکید کرد.
  • پنجشنبه 31 خرداد 1397 ساعت 2:39

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد ،  یوسف مرتضایی – عضو هیئت مدیره بانک - در این بازدید اظهار داشت: نقش کارکنان در جلب رضایت مشتریان بسیار حائز اهمیت است؛ در همین راستا باید گفت که به لطف اعتماد و همراهی مشتریان، حجم بالایی از منابع را در اختیار داریم که این موجب می شود بتوانیم برای حمایت از تولید کنندگان و سرمایه گذاران و همچنین پرداخت تسهیلات خُرد به آحاد مختلف مردم موفق عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه همکاران پر تلاش بانک مهر اقتصاد در راستای اهداف و ماموریت های این بانک گام بر می دارند، افزود: همکاران ما باید همواره با صبر و حوصله پاسخگوی مشتریان و سپرده گذاران باشند و همچون گذشته مشتری مداری را سر لوحه امور خود قرار دهند.

مرتضایی تلاش جهادی را یکی از مولفه‌های مهم در دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده بانک دانست و ادامه داد: اگر امروز بانک مهر اقتصاد توانسته جایگاه مناسبی را در میان بانک های کشور به خود اختصاص دهد به دلیل تعامل مناسب همکاران شعب با مشتریان و برخورد شایسته آنان با ارباب رجوع بوده است.

عضو هیئت مدیره بانک با تقدیر و تشکر از زحمات همکاران خاطر نشان کرد: باید بکوشیم تا با طراحی محصولات متناسب با نیاز تولیدکنندگان و حمایت از کارآفرینان در راستای تحقق عملی اقتصاد مقاومتی، رونق محصولات داخلی و ایجاد اشتغال پایدار گام برداریم


ثبت نظر

ارسال