تور معماری بانک ملی ایران؛ از بازار تا دانشگاه برگزار شد/ تاکید عضو هیات مدیره بانک ملّی ایران بر توجه ویژه به افزایش رضایتمندی مشتریان

نمایه بانک : گروه گردشگری معماری《تهران پلاک به پلاک》تعدادی از شعب بانک ملی ایران را مورد بازدید قرار دادند./ عضو هیات مدیره و معاون اعتباری و نظارت بر مصارف بانک ملّی ایران ضمن حضور در شعبه ممتاز ولایت با مدیران و کارکنان این شعبه دیدار و از تلاش های آنها قدردانی کرد.
  • یکشنبه 16 دی 1397 ساعت 16:45

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، در این تور برای اولین بار از مجموعه آثار شاخص معماری بانک ملی ایران که توسط معماران بنامی چون یورن اوتزن معمار اپرا و نماد شهر سیدنی و شعبه دانشگاه تهران بانک، محسن فروغی معمار آرامگاه سعدی، کاخ نیاوران و شعب بازار بانک، هاینریش آلمانی، حاج حسین معمار طراح و معمار ساختمان صندوق پس انداز بانک ملی ایران طراحی شده‌اند، بازدید شد.

این برنامه با همکاری مشترک بانک ملی ایران، گروه معماری تهران پلاک به پلاک و سفرنویس برگزار شد و بازدیدکنندگان ضمن بازدید از بناهای ذکر شده، با روایت‌ها و داستان‌های بانکداری و تاریخچه بانک ملی ایران آشنا شدند.

 

تاکید عضو هیات مدیره بانک ملّی ایران بر توجه ویژه به افزایش رضایتمندی مشتریان

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، محمود شایان در بازدید خود از عملکرد این شعبه در زمینه جذب منابع اظهار رضایت کرد.

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی بانک افزایش رضایتمندی مشتریان است، اظهار داشت: نظام بانکی کشور شعبه محور است، بنابراین یکی از الزامات مهم مدیریت، نظارت دقیق و منظم بر عملکرد شعب است.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ادامه داد: با توجه به فعالیت های مناسب و مطلوب این شعبه، زمینه ارتقای خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان باید بیش از پیش افزایش یابد تا زمینه ساز تعامل، جذب مشتریان و فرصتی جهت سودآوری برای بانک باشد.

شایان همچنین خواستار معرفی و استفاده هرچه بیشتر از دستاوردهای انفورماتیکی بانک شد و بر اهمیت جلب رضایت مشتریان و تسریع در ارائه خدمات بانکی و جذب و حفظ منابع تاکید کرد.


ثبت نظر

ارسال