پشتیبانی از طرح‌ها و پروژه‌های صنعتی باهدف رونق تولید؛

تولید با حمایت بانک پارسیان جان تازه می گیرد

نمایه بانک : مدیرعامل بانک پارسیان روز پنج‌شنبه 11 آذرماه 1400 با حضور در محل کارخانه‌های ریسندگی، بافندگی پوشاک جامعه، از مراحل مختلف تولید در این مجموعه بازدید کرد.
  • یکشنبه 14 آذر 1400 ساعت 11:30

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، کورش پرویزیان در ادامه بازدیدهای ادواری از بنگاه‌ها و کارخانه‌ها تولیدی و صنعتی که باهدف پشتیبانی و مانع زدایی از تولید صورت می‌گیرد؛ از خطوط تولید کارخانه‌های ریسندگی، بافندگی پوشاک جامعه دیدن کرد و از نزدیک با فعالیت‌های مختلف این کارخانه آشنا شد.


وی همچنین در این بازدید مشکلات و مسائل این مجموعه را مورد بررسی و ارزیابی قرارداد و آمادگی این بانک را برای تأمین مالی طرح‌های توسعه‌ای در زمینه سرمایه ثابت و سرمایه در گردش اعلام کرد.


دکتر پرویزیان در گفت‌وگو با مدیران و کارکنان این مجموعه با تأکید بر این اینکه حمایت از مجموعه‌های تولیدی و صنعتی دارای توجیه اقتصادی در سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها "، در دستور کار بانک پارسیان قرار دارد، افزود: در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی، سیاست بانک پارسیان رفع موانع تولید و کمک به ایجاد اشتغال در کشور است.


محمدرضا مصلحی مدیرعامل کارخانه پوشاک جامعه هم با قدردانی از حضور مدیرعامل بانک پارسیان در این مجموعه، مراحل مختلف تولید شامل ریسندگی، بافندگی و پوشاک را برای ایشان و هیات همراه تشریح کرد.


شرکت کارخانه‌ها ریسندگی، بافندگی و پوشاک جامعه در سال 1364 بر اساس نیاز جامعه ایرانی بنا گردیده و مجموعه‌ای کاملاً غیرانتفاعی است که با به‌کارگیری آخرین فناوری صنعت نساجی جهان و نیز نوآوری در تولید، توانسته است امروزه نقطه درخشانی از یک صنعت بزرگ شود، که تولیدات آن ازنظر کیفی با بهترین محصولات فاستونی دنیا رقابت کند


ثبت نظر

ارسال