جدیدترین طرح پرداخت تسهیلات بانک ملی ایران رونمایی شد / صنعت و مشاغل خرد محور تسهیلات حمایتی بانک ملی ایران

نمایه بانک : به منظور تقویت توان اقتصادی اقشار مختلف و همراهی با سیاست های دولت سیزدهم برای بهبود وضعیت معیشتی مردم، بانک ملی ایران طرح تسهیلات آنی ملی «تام» را رونمایی کرد./ عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به پرداخت تسهیلات ۱۷۵ هزار میلیارد تومانی این بانک به بخش های مختلف اقتصادی کشور در 10 ماه نخست امسال گفت: ۳۵ درصد این تسهیلات در حوزه صنعت و ۲۰ درصد در حوزه خرد و حمایت از اقشار محروم بوده است./
  • دوشنبه 18 بهمن 1400 ساعت 8:30

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، طرح تسهیلات آنی ملی برای تامین نقدینگی مورد نیاز همه مشتریان حقیقی که تمایل دارند علاوه بر دریافت تسهیلات ارزان قیمت و آنی، منابع خود را نیز نزد بانک سپرده گذاری کرده و از سود آن بهره مند شوند، طراحی شده است.


 پرداخت تسهیلات موضوع طرح «تام» به تولیدکنندگان دارای پروانه بهره برداری و صاحبان جواز کسب، به منظور تامین سرمایه در گردش، سرمایه ثابت، مضاربه و... حداکثر تا سقف 50 میلیارد ریال خواهد بود.


پزشکان، مهندسان عضو نظام مهندسی، وکلا، قضات، اعضای هیات علمی دانشگاه و مدیران ارشد سازمان ها و نیز اعضای هیات مدیره شرکت های با بیش از 100 نفر نیروی کار، حداکثر تا سقف 20 میلیارد ریال می توانند از این تسهیلات استفاده کنند، اما چنانچه پزشکان متقاضی تسهیلات مرتبط با شغل خود باشند، حداکثر سقف تسهیلات قابل پرداخت به آنها 50 میلیارد ریال خواهد بود.


 سایر مشاغل و افراد جامعه نیز می توانند حداکثر تا سقف 10 میلیارد ریال از تسهیلات موضوع طرح «تام» بهره مند شوند.
نرخ سود تسهیلات طرح از صفر تا 17 درصد و مدت بازپرداخت اقساط حداکثر 5 سال است.

 

صنعت و مشاغل خرد محور تسهیلات حمایتی بانک ملی ایران

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ،سید فرید موسوی در حاشیه بازدید یک روزه از صنایع و واحدهای تولیدی استان آذربایجان شرقی با اشاره به رسالت اجتماعی بانک ملی ایران و تامین منابع مالی پروژه های زیر ساختی این استان افزود: بانک در پروژه های زیرساختی محور مراغه-هشترود، میانه-سرچم، سراب-نیر و محور شبستر و کنارگذر بناب حمایت های مالی ویژه ای داشته تا امروز برخی از این پروژه ها که آرزوی دیرینه مردم منطقه بوده است، به ثمر بنشینند.


وی تصریح کرد: در این سفر روند پرداخت مصوبات تامین مالی طرح ها مورد بررسی قرار گرفت و برخی تسهیلات جدید هم مصوب شد.


موسوی درباره میزان تسهیلات پرداختی به واحدهای اقتصادی استان آذربایجان شرقی هم عنوان کرد: میزان پرداخت تسهیلات به این واحدها از حدود ۶۰ میلیارد تومان تا۶۰۰ میلیارد تومان متغیر بوده است.


همچنین عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران نیز با اشاره به حمایت این بانک از واحدهای تولیدی گفت: تاکنون همراهی خوبی از سوی این بانک در حمایت از واحدهای تولیدی آذربایجان شرقی صورت گرفته و در مقابل هم باید جذب منابع بانک با قوت ادامه داشته باشد تا بتوانیم به رسالت خود عمل کنیم.
حسن مونسان تاکید کرد: بانک ملی ایران در تامین منابع مورد نیاز واحد های صنعتی، نهایت همکاری ممکن را خواهد داشت.


مدیر امور شعب منطقه یک کشور بانک نیز با اشاره به توجه ویژه بانک ملی ایران به مناطق محروم گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در سال آینده نیز تا 25 درصد تسهیلات خرد به اقشار محروم پرداخت می شود.


محمد نجف زاده همچنین بر تسهیل روند پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن در شعب تاکید و بیان کرد: پرداخت این تسهیلات به صورت ١٠٠ در صدی در شعب در حال انجام است.


عادل غلامی رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی بانک نیز در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی استان با بیان اینکه از گذشته همراهی ارزشمندی از سوی مدیران ارشد بانک با واحدهای تولیدی استانی وجود داشته و گام های بزرگی هم در زمینه رفع موانع تولید و اشتغال برداشته شده است، گفت: بانک ملی ایران به عنوان بانک حامی تولید، همه تلاش خود را برای رونق واحدهای تولیدی کشور به ‌کار بسته است.


گفتنی است، در این سفر از چند واحد تولیدی استان آذربایجان شرقی از جمله کارخانه های درب شیشه رشید، سهند فلوت، داروسازی دانا و ایلکین بازدید شد.

 

ارتباط مستقیم مدیران بانک ملی ایران با مشتریان

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، در این ارتباط تلفنی علاوه بر شنیدن پیشنهادها و انتقادها، به سوالات مرتبط با حوزه های مختلف پاسخ داده شد.

عباس شفیعی رئیس هیئت مدیره ، سیدفرید موسوی عضو هیات عامل و معاون اعتباری و بانکداری شرکتی و مدیران بخش اعتباری بانک ملی ایران امروز پاسخگوی سوالات مشتریان بودند.

ارتباط مستمر و بی واسطه مسئولان و مشتریان از جمله سیاست های محوری مدیرعامل بانک ملی ایران است که بر این اساس این روند، طراحی و آغاز شده و ادامه خواهد داشت.

حضور در مراکز صنعتی و تولیدی و رفع مشکلات مشتریان از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در جهت ایجاد ارتباط بی واسطه با مشتریان است.

 

 

 


ثبت نظر

ارسال