حضور تجار و بازرگانان داخلی و خارجی درغرفه میربیزینس بانک در نمایشگاه اوراسیا

نمایه بانک : همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه اوراسیا در تهران، مدیران ارشد بانک ملی ایران و میربیزینس بانک با تجار، فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران داخلی و خارجی در راستای تقویت روابط متقابل و توسعه سطح همکاری های دوجانبه و مشترک دیدار و گفت و گو کردند.
  • چهارشنبه 15 آذر 1402 ساعت 18:40

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، علی رضا گچ پز زاده عضو هیات عامل و معاون امور ارزی و بین‌الملل بانک ملی ایران و محمد حزار مدیرعامل میربیزینس بانک درغرفه مشترک بانک ملی ایران و میربیزینس بانک، میزبان تعداد بسیاری از فعالان اقتصادی، مدیران واحدهای تولیدی، کارآفرینان و صنعتگران داخلی و خارجی بودند تا ضمن تأمین درخواست‌ها و نیازهای مالی شرکت ها، زمینه‌های ارتقای سطح همکاری های مشترک را بررسی کنند.

 

همچنین گروه‌های مختلفی از صاحبان صنایع، فعالان صنعتی و تولیدی و سرمایه‌گذاران با حضوردرغرفه بانک ملی ایران، برای همکاری و استفاده از محصولات اعتباری و ابزارهای تامین مالی مورد نیاز با مدیران ارشد بانک ملی ایران بحث و تبادل نظر کردند.

 

براین اساس، مدیرعامل بانک VTB روسیه در دیدار با معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران از نقش موثر این بانک در توسعه روابط دو کشور، به ویژه بازارمالی قدردانی کرد.

 

 مسئول فروش شرکت ایران خودرو نیز دیگر مهمان ویژه غرفه بانک ملی ایران بود.همچنین مدیرعامل منطقه آزاد ارس برای توسعه روابط و گسترش همکاری ها نیز از غرفه بانک ملی ایران دیدن کرد. معاون شرکت آرین فولاد نیز در غرفه بانک حضور یافت و دقایقی را با مدیران ارشد بانک ملی ایران و میربیزینس بانک گفت و گو کرد. اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک ملی ایران و مدیرعامل و معاون میربیزینس بانک هم در سومین روز از نمایشگاه در غرفه این بانک حضور داشتند.

 

لازم به ذکر است، غرفه میربیزینس بانک در این نمایشگاه از ساعت 8 الی 15 در محل نمایشگاه های بین المللی تهران، سالن ۴۴ ( خلیج فارس) پذیرای فعالان و مدیران بنگاه های اقتصادی، کارآفرینان، تجار و بازرگانان کشورهای عضو اوراسیا خواهد بود.


ثبت نظر

ارسال