حضور فعال بانک ملت در نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی

نمایه بانک : بانک ملت با حضور فعال در سومین نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، خدمات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.
  • یکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت 11:30
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملت ، بانک ملت با برپایی غرفه ای در نمایشگاه یادشده، به سوالات بازدیدکنندگان در مورد خدمات و محصولات جدید قابل ارائه به شرکت های فعال در عرصه پتروشیمی پاسخ گفت.

بر اساس این گزارش، کارشناسان بانک ملت و شرکت های کارگزاری بانک ملت، بیمه ما، تامین سرمایه بانک ملت و صرافی ملت در این غرفه در طول دوره برپایی نمایشگاه، پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان بودند.

بر این اساس، سومین نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با حضور 305 شرکت فعال در عرصه پتروشیمی و همچنین بانک ها، در نمایشگاه بین المللی جزیره کیش و مرکز همایش های این جزیره برپا شد و بانک ملت نیز به عنوان حامی مالی، در این رویداد حضور پیدا کرد.

در طول دوره برگزاری نمایشگاه، رضا دولت آّبادی مدیرعامل، عباس اشرف نژاد عضو هیات مدیره، علیرضا حمیدی، سیدابوطالب دیبایی و محسن مقدسی معاونان مدیرعامل، حسن کمالوند و علی اکبر صابریان مدیران امور و سیدمحمدرضا ساداتی مدیر شعبه مستقل مرکزی بانک ملت، علاوه بر حضور در همایش و نمایشگاه، از غرفه بانک نیز دیدن کردند.

 

 

ثبت نظر

ارسال