حمایت از تولیدکنندگان با هدف رفع موانع تولیدات داخلی / ​فراخوان ثبت نام در رویداد استارتاپ تریگر شهرتک

نمایه بانک : معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر گفت: در راستای اشتغالزایی برای جوانان و تلاش برای رفع موانع تولیدات داخلی، حمایت از تولیدکنندگان و به خصوص تولیدکنندگان جوان در دستور کار بانک شهر قرار دارد./ بانک شهر با همکاری دانشگاه صنعتی شریف همزمان با تغییرات فناورانه در صنعت بانکداری، دهمین رویداد استارتاپ تریگر با موضوع “کاربرد فناوری‌های نوین در محصولات و خدمات مالی و بانکی” را برگزار می‌کند.
  • سه شنبه 27 شهریور 1397 ساعت 14:57

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک شهر، عیسی قهرمانی چابک با تاکید بر اهمیت رفع موانع تولیدات داخلی در شرایط اقتصادی کنونی اظهار کرد: در حال حاضر درصد قابل توجهی از جمعیت جوان کشور در سن اشتغال قرار دارند و در همین راستا می‌توان با حمایت از تولیدکنندگان داخلی زمینه اشتغال جوانان در شهرهای مختلف کشور را فراهم کرد.
وی حمایت از تولیدکنندگان داخلی را شاه کلید اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: قطعا حمایت از تولید کالای با کیفیت داخلی، علاوه بر عزت اقتصادی پلی به سوی استقلال و عدم وابستگی کشور است.
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با بیان اینکه طی سال های اخیر حمایت از اشتغال جوانان و تولیدکنندگان همواره در صدر برنامه های بانک شهر قرار داشته است،تصریح کرد:یکی از اقدامات مهم بانک، به کارگیری سرمایه شهروندان در شهرهای خود و در راستای حمایت از پروژه های شهری بوده است که توانسته زمینه اشتغالزایی بسیاری از جوانان را فراهم کند.
قهرمانی چابک تصریح کرد: بانک شهر تلاش دارد با درنظر گرفتن تسهیلات مناسب، شرایطی را برای تولیدکنندگان مهیا کند تا این قشر بتواند اجناس با کیفیت و قیمت مناسب را وارد بازار کند. 

 

​فراخوان ثبت نام در رویداد استارتاپ تریگر شهرتک

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک شهر، استارتاپ تریگر یک رویداد آموزشی، ترویجی،رقابتی است که طراحی، برنامه‌ریزی و برگزاری آن برعهده‌ی ستاک (ستاد توسعه‌ ایده‌های کارآفرینانه) است.
بر این اساس، دهمین دوره از این رویداد از ۲۸مهرماه تا ۴ آبان‌ماه سال 97 با همکاری مرکز کارآفرینی، شتاب‌دهنده‌ شریف و مرکز رشد فناوری‌های پیشرفته‌ی دانشگاه صنعتی شریف و بانک شهر برگزار خواهد شد و در مدت ۶ روز صاحبان ایده را با فضای استارتاپی آشنا می‌کند.
در ۴ روز اول، کارگاه‌های آموزشی، دیدار با چهره های موفق استارتاپی و انجام ملاقات‌های سریع صورت گرفته و دو روز پایانی، بر تشکیل تیمهای ایده پردازی و رقابت این تیم ها با یکدیگر تمرکز و درنهایت در عصر روز پایانی ایده‌ها داوری وجوایزبه تیم های برتر اهدا می‌شود.
در این راستا بانک شهر به عنوان بانکی پیشرو در حوزه خدمات الکترونیک با هدف آشنایی ایده پردازان با فضای بانکداری و معرفی پتانسیل این بانک جهت بهره برداری از ایده‌های نو در این رویداد حضور داشته و آمادگی خود را جهت حمایت و سرمایه گذاری بر روی ایده‌های برتر اعلام می‌کند.
علاقه‌مندان و صاحبان ایده از طریق سایت ستاک به نشانی setak.sharif.irمی‌توانند در این رویداد ثبت نام کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه حمایت با شماره‌های ۸۳۳۶۴۶۵۹ و ۸۳۳۶۴۹۷۷ اداره برنامه‌ریزی و تحقیقات بانک شهر و جهت آگاهی از جزئیات این رویداد با شماره ۶۶۱۶۶۳۳۵دبیرخانه رویدادهای دانشگاه صنعتی شریف تماس بگیرید.
 

ثبت نظر

ارسال