در جلسه روسای استان کرمان وصول مطالبات در دستور کار قرار گرفت/ بررسی عملکرد شعب استان گیلان

نمایه بانک : جلسه هم اندیشی روسای شعب استان کرمان به منظور بررسی عملکرد شعب برگزار شد./ به منظور بررسی 2 ماهه ابتدایی سال 98 و مقایسه عملکرد شعب استان گیلان با سال گذشته جلسه ای با حضور روسای شعب و دوایر ستادی برگزار شد.
  • پنجشنبه 30 خرداد 1398 ساعت 12:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ، خواجوئی مدیراستان ضمن تشریح عملکرد شعب تا پایان اردیبهشت ماه خواستار توجه کارکنان به ظرفیت ها و پتانسیل موجود در استان در راستای جذب منابع و دستیابی به اهداف بانک شد.

خواجویی ضمن اشاره به شعار بانک در سال جدید سال 98 خیزش 97 و پرواز 98 از شعب خواست در این راستا تلاش و همت خود را به کار بسته تا با برنامه ریزی و دستیابی به اهداف چشم انداز افق 1400 و جذب مشتریان و استفاده کنندگان خدمات نوین بانکی جهت انتقال مشتریان از بانکداری الکترونیک به بانکداری دیجیتال اقدام کنند.
در ادامه صفا معاون اجرائی استان به ضرورت کاهش مانده مطالبات غیر جاری پرداخت و خواستار توجه ویژه کارکنان به کاهش نرخ سود سپرده های بانکی و قیمت تمام شده پول صدور انواع ضمانتنامه – ال سی داخلی – خدمات نوین بانکی واستفاده از داشبورد مدیریتی شد.

 

عملکرد شعب استان گیلان بررسی شد

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ، در این جلسه انوجی مدیر استان ضمن بررسی کارنامه شعب در ۲ ماهه ابتدایی سال در بخشهای جذب منابع، مصارف و مطالبات، ضمانت نامه، اعتبار اسنادی، بانکداری نوین، دستگاه های pos و ATM همچنین صدور کارت هدیه ضمن تشکر از شعب برتر، خواستار تلاش همگانی شد.  

آموزش همکاران در محیط شعبه و افزایش دانش و آگاهی آنان با استفاده از روش بخشنامه خوانی، دقت در صدور و تمدید ضمانت نامه و نحوه دریافت قرارداد پایه و همچنین دریافت درخواست به موقع از ذینفع در تمدید ضمانت نامه، ارسال پرونده ها به کمیته اعتبارات و نحوه پیگیری آنها و استفاده از سامانه BI خصوصا رتبه بندی شاخص ها جهت تقویت رتبه ها و بدست آوردن جایگاه بهتر از جمله مطالبی بود که توسط انوجی در این جلسه ارائه شد.


ثبت نظر

ارسال