در نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام ؛ بررسی نهایی الحاق به پالرمو به بعد موکول شد

نمایه بانک : نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام که با دستور بررسی نهایی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون پالرمو آغاز شده بود ، اعلام نظر خود را به بعد موکول کرد . این سومین نشست اعضای مجمع برای بررسی الحاق ایران به کنوانسیون پالرمو بود که به دلیل کمبود وقت، به برخی اعضا فرصت ایراد سخنرانی نرسید و به همین جهت تصمیم نهایی درباره پیوستن ایران به پالرمو به جلسه آینده موکول شد.
  • شنبه 27 بهمن 1397 ساعت 16:11

به گزارش نمایه بانک ، نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام که با دستور بررسی نهایی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون پالرمو آغاز شده بود ، اعلام نظر خود را به بعد موکول کرد .

این سومین نشست اعضای مجمع برای بررسی الحاق ایران به کنوانسیون پالرمو بود که به دلیل کمبود وقت، به برخی اعضا فرصت ایراد سخنرانی نرسید و به همین جهت تصمیم نهایی درباره پیوستن ایران به پالرمو به جلسه آینده موکول شد.

کنوانسیون پالرمو یکی از چهار کنوانسیون مربوط به برنامه‌های گروه ویژه اقدام مالی (FATF) است.

البته این بار نیز تصمیم‌گیری درباره کنوانسیون «پالرمو» به آینده موکول شد . 

اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام بار دیگر تصمیم‌گیری درباره لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با جرائم سازمان‌یافته فراملّی (پالرمو) را به نشست بعدی خود موکول کردند.

نشست امروز مجمع نیز تماماً به ادامه طرح نظرات موافقان و مخالفان این لایحه اختصاص داشت و فرصت به رأی‌گیری نهایی در باره نرسید...


ثبت نظر

ارسال