رتبه نخست بانک ملی ایران در پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)/ بانک ملی ایران یاریگر سیاست های حمایتی ازدواج جوانان

نمایه بانک : رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با ارائه گزارشی از میزان عملکرد بانک ملی ایران به تعهداتش در زمینه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به افراد تحت تکفل این نهاد، اعلام کرد: بانک ملی ایران در شاخص «درصد پرداخت این تسهیلات به کل بانک ها» رتبه «اول» را کسب کرده است./ در فروردین ماه سال جاری بیش از یک هزار و 712 نفر با تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بانک ملی ایران به خانه بخت رفتند.
  • شنبه 21 اردیبهشت 1398 ساعت 9:17

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، سید پرویز فتاح در نامه ای به دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک آورده است: سهم تکلیفی بانک ملی ایران از این تسهیلات در سال گذشته پنج هزار و 800 میلیارد ریال و سهم کل بانک ها 14 هزار میلیارد ریال بوده است.

بر اساس اعلام رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، بانک ملی ایران بیش از رقم مصوب و معادل شش هزار و 60 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در جهت ایجاد اشتغال، خودکفایی و استقلال اقتصادی خانواده های نیازمند و مورد حمایت این نهاد پرداخت کرده است.

از محل تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران، 31 هزار و 691 طرح اجرا و شش هزار و 726 خانوار با اشتغال ایجاد شده، خودکفا شده اند.

 

 

بانک ملی ایران یاریگر سیاست های حمایتی ازدواج جوانان

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، این بانک از ابتدای سال جاری سیاست حمایت و تسهیل ازدواج جوانان را به طور جد در کنار دیگر محورها و سیاست های اعتباری خود قرار داد و بدین ترتیب در فروردین ماه تعداد یک هزار و 712 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش 483 میلیارد و 70 میلیون ریال تخصیص داده است.

در سال گذشته نیز حدود 265 هزار نفر از بانک ملی ایران تسهیلات قرض الحسنه ازدواج دریافت کردند که ارزش ریالی این تسهیلات به 41 هزار و 492 میلیارد و 768 میلیون ریال می رسد.

در سال 98 بر اساس ابلاغ بانک مرکزی و  به منظور حمایت از ازدواج جوانان، سقف تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به 30 میلیون تومان برای هر یک از زوجین و دوره بازپرداخت آن به 60 ماه با همان نرخ چهار درصد کارمزد افزایش یافت.

لازم به ذکر است، به هر یک از متقاضیان صرفا یک مرتبه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج تعلق می گیرد و متقاضیان به مدت دو سال (24 ماه) از تاریخ عقد، می توانند برای دریافت تسهیلات مذکور اقدام کنند.


ثبت نظر

ارسال