روند پرداخت ارز به زائران اربعین روان است/ عدم پذیرش چک های غیرصیادی از طریق چکاوک در بانک ملی ایران

نمایه بانک : مدیرعامل بانک ملی ایران اعلام کرد که گزارش های جدید از برطرف شدن مشکل معطلی زائران اربعین برای دریافت ارز حکایت دارد./ بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، از فردا ششم آبان ماه تبادل چک های غیر صیادی در سامانه چکاوک ممنوع است.
  • شنبه 5 آبان 1397 ساعت 15:20

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، دکتر محمد رضا حسین زاده با بیان این که پرداخت ارز به زائران حرم ابا عبدالله الحسین (ع) در شلمچه، مهران، کربلا و نجف به صورت عادی در جریان است، گفت: مشکلات قبلی برطرف شده و امور با روندی قابل قبول پیش می رود.

وی افزود: در روزهای اخیر با مساعدت سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران در عراق و سرکنسول های کشورمان در نجف و کربلا، مکان های جدیدی برای تحویل ارز در اختیار بانک ملی ایران قرار گرفته است.

حسین زاده با بیان این که توانسته ایم تعداد ایستگاه ها و باجه های خدمات رسانی و پرداخت ارز به زائران را افزایش دهیم، از همکاری سفیر و سرکنسول های نجف و کربلا تشکر کرد.

عدم پذیرش چک های غیرصیادی از طریق چکاوک در بانک ملی ایران

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، از این تاریخ چک های فاقد شناسه 16 رقمی ذیل شماره سری و سریال چک موسوم به صیادی، صرفا با مراجعه حضوری مشتری به بانک صادر کننده چک قابل دریافت خواهد بود.

چک های عادی غیر صیادی سایر بانک ها از فردا در هیچ کدام از شعب بانک ملی ایران برای ثبت در سامانه چکاوک قابل واگذاری نیست، اما واگذاری و قبول چک های بین بانکی رمزدار و تضمین شده فاقد شناسه 16 رقمی مشمول این بخشنامه نخواهند بود.


ثبت نظر

ارسال