سامانه موبایل بانک رفاه نسخه اندروید به روز رسانی شد / تسهیلات اعطایی بانک رفاه به بخش های مختلف اقتصادی

نمایه بانک : سامانه موبایل بانک رفاه تحت سیستم عامل اندروید به روز رسانی شد و از تاریخ 16 اردیبهشت ماه سالجاری نسخه جدید 2.1.1 بر روی پورتال بانک قرار دارد. / بانک رفاه در فروردین ماه سال جاری، در بخش های آب و کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان، بازرگانی، خدمات و متفرقه بالغ بر 18.013 میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرد.
  • شنبه 22 اردیبهشت 1397 ساعت 2:17

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک رفاه ، این نسخه به منظور ارتقاء کیفیت سامانه و ایجاد قابلیت های جدید مورد انتظار مشتریان بر روی پورتال بانک به نشانی www.refah-bank.ir قرار دارد که برخی از ویژگی های مهم آن عبارت است از:
*امکان انتقال وجه مبتنی بر شماره تلفن همراه
*امکان تعریف و تغییر حساب متصل به شماره تلفن همراه
*امکان ایجاد و تغییر نحوه ورود به سامانه، مبتنی بر پین و الگو (PIN وPattern) (ورود به سیستم بر اساس پین و الگوی انتخابی کاربر)
*اضافه شدن قابلیت به روز رسانی برنامه، از طریقAPP موبایل بانک رفاه (Auto Update)
گفتنی است که امکانات فوق در هر دو حالت ساده و استاندارد ایجاد شده است.

 

 
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک رفاه ، در فروردین ماه سال جاری، تعداد 660 فقره تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی، اشتغال زایی و کارفرمایان طرح های مدد جویی به مبلغ 61 میلیارد ریال به معرفی شدگان کمیته امداد خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی بانک رفاه پرداخت شده است.
بانک رفاه همچنین در مدت یاد شده بالغ بر 147میلیارد ریال تسهیلات از محل قراردادهای سپرده گذاری صندوق توسعه ملی اعطا کرده است.
 
 

ثبت نظر

ارسال