بانک ملی ایران سهام شرکت سیمان آرتا اردبیل را واگذار می کند/

سرمایه‌گذاری 3 میلیون یورویی بانک ملی ایران در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران

نمایه بانک : بزرگترین طرح تجهیز و نوسازی ماشین‌آلات صنایع چوب و کاغذ مازندران در سال‌های اخیر با حمایت بانک ملی ایران به عنوان سهامدار به زودی اجرائی خواهد شد./ بانک ملی ایران در راستای اجرای سیاست های دولت سیزدهم و با هدف کاهش تصدی گری، 26.83 درصد از سهام شرکت سیمان آرتا اردبیل (نماد ساربیل) را واگذار می کند.
  • چهارشنبه 11 بهمن 1402 ساعت 7:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، سرمایه‌گذاری 3 میلیون یورویی این بانک و هلدینگ آینده پویا به عنوان یکی از شرکت های زیرمجوعه بانک ملی ایران از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در راستای حمایت از تولید و اشتغال صورت گرفته است.

 امید نیک نژاد مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران ضمن قدردانی از حمایت بانک ملی ایران و شرکت آینده پویا اظهار امیدواری کرد که با این اقدام طرح نوسازی با افزایش ظرفیت و بهینه‌سازی ماشین‌آلات خطوط تولیدی کارخانه کاغذ مازندران به زودی انجام پذیرد.

 

بانک ملی ایران سهام شرکت سیمان آرتا اردبیل را واگذار می کند

 

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، این شرکت که زیر مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع سیمان (سهامی عام) است ) از طریق بورس اوراق بهادار تهران به صورت یکجا و نقد یا نقد و اقساط (40 درصد نقد و مابقی طبق شرایط اعلامی در اطلاعیه بورس)  روز چهارشنبه 25 بهمن ماه جاری واگذار می شود.

این واگذاری بر اساس قیمت پایه به صورت شناور و بر مبنای حاصلضرب پریمیوم 30درصدی در قیمت پایانی تابلوی معاملات سهام در روز انتشار آگهی عرضه یا حاصلضرب پریمیوم 30درصدی در قیمت پایانی تابلوی معاملات سهام در روز قبل از عرضه و در بالاترین قیمت مربوطه صورت می گیرد.

قیمت اعلامی صرفاً قیمت پایه برای عرضه بوده و بدیهی است که بالاترین قیمت پیشنهادی، مبنای ثمن معامله براساس شرایط اعلامی خواهد بود.


ثبت نظر

ارسال