مراقب پیامک های جعلی دریافت رمز یکبار مصرف باشید /

شمارش معکوس برای نصب اپلیکیشن رمزساز 60 و سایر اخبار هفته

نمایه بانک : آماده باش شعب منتخب، پایگاه های شبانه روزی و شعب شهاب بانک ملی ایران برای نصب اپلیکیشن رمزساز 60 ویژه مشتریان بانک از مهم ترین اخبار این هفته بود. همچنین نوبت یازدهم مزایده سراسری فروش اموال تملیکی و مازاد مازاد بانک در سال جاری اطلاع رسانی و جوایز قرعه کشی جشنواره ویژه پذیرندگان کارتخوان های بانک نیز اهدا شد.
  • پنجشنبه 28 آذر 1398 ساعت 10:40

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، با الزام بانک مرکزی به استفاده از رمز پویا از ابتدای دی ماه، شمارش معکوس برای نصب اپلیکیشن رمزساز 60 ویژه مشتریان بانک ملی ایران آغاز شد.

«اپلیکیشن 60» وظیفه تولید رمز یکبار مصرف ویژه مشتریان بانک ملی ایران را بر عهده دارد و با نصب سریع و بسیار آسان آن می توانید از امنیت حساب خود اطمینان داشته باشید.

مشتریان می توانند برای فعال سازی برنامه رمز یکبارمصرف از طریق دانلود آن از سایت رسمی بانک به آدرس bmi.ir  و یا کافه بازار و گوگل پلی برای کاربران اندروید و سیبچه برای کاربران گوشی های اپل اقدام کرده و با مراجعه به بالغ بر 8000 خودپرداز، کیوسک و کش لس های این بانک رمز خود را فعال کنند.

دریافت کدهای فعالسازی که پیش از این تنها از طریق خودپرداز، کیوسک یا Cashless بانک ملی ایران ممکن بود، در سامانه بام نیز قابلیت دریافت دارد و بدین ترتیب فعال سازی 60  بصورت کاملا غیرحضوری نیز امکان پذیر است.

مشتریانی هم که گوشی هوشمند نداشته و یا بدلیل پایین بودن ورژن گوشی امکان دریافت برنامه 60 را نداشته باشند، به راحتی می توانند از طریق کد دستوری #60*737* اقدام به دریافت رمز یکبار مصرف کنند.

بانک ملی ایران برای آن دسته از مشتریانی که موفق به فعال سازی غیر حضوری نشده اند یا در فرآیند نصب نیازمند راهنمایی هستند، تمهیدات ویژه ای اندیشیده و مشتریان می توانند در روزهای شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 17 و روزهای پنج شنبه تا ساعت 15 به شعب منتخب(کشیک) این بانک مراجعه کنند.

همچنین کارشناسان بانک همه روزه از ساعت 8 تا 20 در حدود 140 پایگاه شبانه روزی و شعب شهاب بانک ملی ایران پاسخگوی مراجعه مشتریان در این زمینه خواهند بود.

در روزهای جمعه نیز از ساعت 9 صبح لغایت 19 کارشناسان بانک ملی ایران به راهنمایی مراجعان مشغول خواهند بود.

با نزدیک شدن به زمانبندی اعلام شده از سوی بانک مرکزی، توصیه می شود تا مشتریان گرانقدر فرآیند نصب این اپلیکیشن را برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی به روزهای پایان ماه موکول نکنند و در اسرع وقت اقدام نمایند.

روش گام به گام  فعال سازی هر دو روش دریافت رمز یکبارمصرف نیز در سایت این بانک به آدرس www.bmi.ir   قابل دسترسی است.

کاربرانی که تا پایان آذر ماه این اپلیکیشن را نصب کنند، در قرعه کشی 60 جایزه ویژه جشنواره "شصتت خبردار شده"  نیز شرکت داده خواهند شد.

تا پایان روز گذشته 24 آذرماه بیش از 814  هزار نفر «اپلیکیشن 60» را نصب کرده اند.

 

رتبه نخست بانک ملی ایران در پرداخت تسهیلات حوزه «رونق تولید» و «اشتغال فراگیر»

بانک ملی ایران رتبه نخست پرداخت تسهیلات رونق تولید و اشتغال فراگیر را در نظام بانکی از آن خود کرد.

مقایسه آمار و اطلاعات نظام بانکی حاکی از این است که از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، بیشترین میزان تسهیلات پرداختی در این حوزه از آن بانک ملی ایران بوده است.

این آمار نشان می دهد بانک ملی ایران از لحاظ تعداد تسهیلات پرداختی، از لحاظ میزان تسهیلات پرداختی و از لحاظ تعداد اشتغال ایجاد یا حفظ شده در اثر پرداخت این تسهیلات، بالاترین رتبه را داشته است.

 

رمز یکبار مصرف «اپلیکیشن 60» را راحت COPY-PASTE کنید!

رمز یکبار مصرف «اپلیکیشن 60» را راحت COPY-PASTE کنید!«اپلیکیشن 60» در هر بار استفاده یک رمز دوم چند رقمی برای کاربر ایجاد می کند، اما سوال بسیاری از کاربران این است که چطور باید این رمز را حفظ کنیم؟

رمز یکبار مصرف تولید شده توسط «اپلیکیشن 60» یک عدد هفت رقمی است و طبیعی است که حفظ کردن آن برای استفاده در زمانی کمتر از یک دقیقه، می تواند چالش برانگیز باشد.

از سوی دیگر همه کاربران در هر لحظه نمی توانند قلم و کاغذ همراه خود داشته باشند تا این رمز را یادداشت کرده و آن را دوباره درج کنند.

«اپلیکیشن 60» امکانی را برای کاربران ایجاد کرده که آنها را از حفظ کردن و یا یادداشت کردن رمز یکبار مصرف تولید شده بی نیاز می کند.

در گوشه سمت چپ بالای محیط تولید رمز این اپلیکیشن، گزینه ای وجود دارد که رمز تولید شده را «رونوشت COPY» می کند. در نتیجه کاربر می تواند با ورود به محیط مورد نیاز برای ورود رمز، رمز یکبار مصرف «رونوشت» شده را «الصاق PASTE» کند.

 

با این روش در حداقل زمان امکان استفاده از رمز یکبار مصرف ایجاد شده وجود دارد.

 

168 هزار نفر از بانک ملی ایران وام ازدواج گرفتند

در هشت ماه ابتدای سال جاری بیش از 168 هزار نفر تسهیلات قرض الحسنه ازدواج خود را از بانک ملی ایران دریافت کردند و به خانه بخت رفتند.

این بانک با رویکرد حمایت از ازدواج جوانان از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه تعداد 168 هزار و 954 فقره وام ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده است.

بر این اساس ارزش ریالی این تسهیلات به 53 هزار و 108 میلیارد و 835 میلیون ریال می رسد.

بانک ملی ایران در سال گذشته نیز حدود 265 هزار فقره وام قرض الحسنه ازدواج به ارزش ریالی 41 هزار و 492 میلیارد و 768 میلیون ریال پرداخت کرده است.

اکنون سقف وام قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوجین 300 میلیون ریال با دوره بازپرداخت 60 ماه و نرخ چهار درصد کارمزد است.

متقاضیان به مدت دو سال (24 ماه) از تاریخ عقد، می توانند برای دریافت وام مذکور اقدام کنند و به هر یک از متقاضیان نیز صرفا یک مرتبه وام قرض الحسنه ازدواج تعلق می گیرد.

لازم به ذکر است، تسهیل ازدواج جوانان با تخصیص تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، یکی از مهم ترین سیاست های اعتباری بانک ملی ایران است و از این رو این بانک وام ازدواج را مطابق دستورالعمل ابلاغی بانک مرکزی و تنها با اخذ یک ضامن معتبر و سفته در تمامی شعب خود پرداخت می کند.

 

مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد: استفاده حداکثری از همه ابزارها برای کاهش قیمت تمام شده پول

مدیرعامل بانک ملی ایران بر لزوم استفاده از همه ابزارهای ممکن برای کاهش قیمت تمام شده پول در این بانک تاکید کرد.

دکتر محمد رضا حسین زاده در جمع روسای ادارات امور شعب منطقه دو کشور با بیان این که جذب منابع ارزان قیمت می تواند امکان ارائه تسهیلات بیشتر به مشتریان بانک را فراهم کند، اظهار کرد: خرید دین، حساب های جاری و پس انداز و نیز صدور انواع اعتبار اسنادی و ضمانتنامه، راه های سهل الوصول برای جذب منابع ارزان قیمت هستند.

او از همه کارکنان بانک در حوزه های صف و ستاد خواست با همه توان در روزهای باقی مانده سال به کاهش هر چه بیشتر قیمت تمام شده بانک کمک کنند.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین مشتری مداری را یکی از مهمترین اولویت های بانک خواند و خاطرنشان کرد: بانک بدون مشتری بی معناست، بنابراین همه اقدامات ما باید در راستای حفظ مشتری کنونی و جذب مشتری جدید باشد.

حسین زاده در ادامه به الزام بانک مرکزی برای ابطال رمز دوم ثابت از ابتدای دی ماه سال جاری و جایگزینی آن را با رمز یکبار مصرف اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بانک ملی ایران در این زمینه پیش قدم بود و اپلیکیشن 60 تا کنون به خوبی توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند.

وی اظهار کرد: همه شعب با حداکثر توان باید تلاش خود را به منظور فعالسازی رمز یکبار مصرف توسط مشتریان انجام دهند تا آسیب های حوزه خریدهای غیرحضوری به حداقل ممکن برسد. 

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این نشست با تاکید بر لزوم حمایت از واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی، گفت: اعتبارسنجی و رعایت بهداشت اعتباری، سرلوحه فعالیت همه واحدهای بانک است.

محمود شایان با اشاره به این که قیمت تمام شده پول در بانک باید بیش از پیش کاهش یابد، اظهار کرد: کارگروه های عملیاتی برای تعیین اهداف بانک در حوزه های مختلف مشخص شده و همه اهداف را به صورت مرتب رصد می کنند.

وی اهمیت هدف گذاری و توجه به شاخص های ارزیابی به منظور تاثیرگذاری در سودآوری بانک را یادآور شد و خاطرنشان کرد: عملکرد همه واحدهای صف و ستاد بانک به صورت دوره ارزیابی و نقاط ضعف و قوت آنها متذکر می شود.

فرهاد معقول مدیر امور شعب منطقه دو کشور نیز دراین نشست که به منظور هم اندیشی و هم افزایی درخصوص اهداف ابلاغی بانک تشکیل شده بود ضمن تاکید بر توجه به اهداف در تمام مسیر تاکید کرد: مشتری مداری و جذب منابع ارزان قیمت دو شاخصه ی اصلی در ارزیابی های جدید بانک می باشد .

وی همچنین با اشاره به اهمیت بانکداری الکترونیک و الزامات روزهای اخیر به دلیل بالا رفتن امنیت مشتریان نظام بانکی اشاره کرد: لازم است تمامی واحدهای بانک ملی ایران و همکاران در فرهنگ سازی رمز پویا نهایت همراهی را داشته باشند.

در پایان این نشست که مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی  و روسای برخی ادارات ستادی بانک نیز حضور داشتند  ، جمعی از حاضران در جلسه به طرح سوالات خود پرداختند و مدیرعامل بانک به این سوالات پاسخ گفت.

 

امکان پرداخت اقساط تسهیلات مرابحه با سامانه بام بانک ملی ایران

گیرندگان تسهیلات مرابحه از بانک ملی ایران، می توانند اقساط آن را در سامانه بام بپردازند.

دریافت کنندگان این تسهیلات از این پس می توانند علاوه بر سایر روش های تسویه اقساط، از سامانه بام نیز برای این منظور استفاده کنند.

این کار در منوی تسهیلات و زیربخش پرداخت اقساط تسهیلات امکان پذیر است.

بام یکی از سامانه های بسیار پیشرفته بانک ملی ایران است که مشتری می تواند به وسیله آن  علاوه بر انجام عملیات بانکی مورد نیاز خود، حسابش را نیز مدیریت کند.

این سامانه در نسخه جدیدش که به زودی از آن رونمایی می شود، ابزارهای نوین و منحصر به فردی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

 

مراقب پیامک های جعلی دریافت رمز یکبار مصرف باشید

با نزدیک شدن به اول دی ماه و آغاز طرح اجباری شدن استفاده از رمز یکبار مصرف دوم کارت های بانکی، برخی سوء استفاده ها در این زمینه آغاز شده است.

با وجود همه تاکیدها مبنی بر این که «اپلیکیشن 60» تنها از سایت بانک ملی ایران قابل دریافت است، عده ای تلاش دارند مشتریان بانک را به صفحات جعلی سوق بدهند.

پیش از این در پیامکی، نشانی اینترنتی جعلی  bmı.com/puya به عنوان مرجع دریافت ثبت نام برای دریافت رمز یکبار مصرف بانک ملی ایران معرفی شده بود.

به تازگی نیز پیامک دیگری با این عنوان به مشتریان بانک ارسال شده است: «امروز آخرین مهلت ثبت نام رایگان رمز دوم پویا    bmi-ir.site/puya»

در نمونه جدید، سایتی کاملا مشابه سایت بانک ملی ایران طراحی شده تا مخاطب را به اشتباه بیاندازد.

از این رو به مشتریان تاکید می شود دریافت رمز یکبار مصرف بانک ملی ایران تنها از طریق «اپلیکیشن 60» امکان پذیر است و این اپلیکیشن نیز در سایت بانک ملی ایران به نشانی bmi.ir و یا فروشگاه های آنلاین معتبر موجود است.

 

۷۶ میلیون فقره، رکورد تازه بانک ملی ایران در تعدادتراکنش ها

تعداد تراکنش های انجام شده روزانه در بانک ملی ایران از مرز ۷۶ میلیون فقره گذشت.

در حالی که اوج تعداد تراکنش های انجام شده در این بانک طی روزهای پایانی سال گذشته بیش از ۷۰ میلیون فقره بود، طی روزهای گذشته رکورد ۷۶ میلیون تراکنش در این بستر ثبت شد.

اعتماد و اطمینان به بانک ملی ایران و نیز افزایش سطح تراکنش های غیرحضوری با توسعه ابزارهای بانکداری الکترونیک باعث بیشتر شدن تعداد تراکنش ها شده است.

بر اساس آمار منتشر شده توسط بانک مرکزی، بیشترین تعداد خودپردازهای نظام بانکی متعلق به بانک ملی ایران است.

سامانه های بام، بله، کیوسک، cashless و .... ابزارهایی است که بانکداری غیرحضوری بانک ملی ایران را هدایت می کنند.

 

اهدای جوایز قرعه کشی جشنواره ویژه پذیرندگان کارتخوانهای بانک ملی ایران

جوایز اولین دوره قرعه کشی جشنواره ویژه دارندگان کارتخوان های بانک ملی ایران (پذیرندگان پرداخت الکترونیک سداد) اهدا شد.

شرکت پرداخت الکترونیک سداد برای قدردانی از همراهی پذیرندگان خود، دور جدید قرعه‌کشی جوایز میلیونی را از ابتدای مهرماه 1398 آغاز کرده است.

سداد در این قرعه‌کشی به صورت ماهیانه از تمام استان‌ها برنده دارد و جوایز اولین دوره را از طریق اداره امور شعب بانک ملی ایران و دفاتر شعب استانی خود به برندگان اهدا کرد.

«این پوز، پز دادن داره» شعار جشنواره جوایز سداد است که تا پایان سال ادامه دارد و تمامی پذیرندگان می توانند از طریق کارتخوان یا اپلیکیشن پالس در آن شرکت کرده و با کسب امتیاز از جوایز ویژه آن بهره مند شوند.

پذیرندگانی که مایل به حضور در قرعه‌کشی جوایز هستند، پس از کسب 100 امتیاز در ماه می‌توانند از طریق مرکز تماس، اپلیکیشن پالس یا پیامکی که برایشان ارسال می‌شود، برای حضور در قرعه‌کشی جوایز اعلام تمایل کنند.

در جشنواره امسال هر تراکنش بالای 10 هزار تومان 1 امتیاز و هر یک میلیون کارکرد 2 امتیاز دارد.

لازم به ذکر است، دارندگان کارتخوان بانک ملی ایران می‌توانند مراسم‌ قرعه‌کشی و آخرین اخبار جشنواره را در اینستاگرام شرکت سداد به آدرس  sadad_co@ ببینند و اسامی برندگان قرعه‌کشی ماهانه به تفکیک استان‌ها در وبلاگ سداد در بخش «جشنواره‌ها» به آدرس sadadpsp.ir/blog در دسترس است.

همچنین پذیرندگان سداد می‌توانند با ارسال عدد 5 به 2000444 لینک دانلود پالس را دریافت کنند و از خدمات منحصربه فرد آن در مدیریت کسب و کار خود بهره‌مند شوند.

 

حضور تیم بانک ملی ایران در هفدمین دوره مسابقات ورزشی بین بانکی

هفدهمین دوره مسابقات ورزشی بین ‌بانکی با حضور هشت تیم از بانک های مرکزی، ملی، صادرات، رفاه کارگران، توسعه صادرات، ملت، مسکن و کشاورزی، در استان مازندران آغاز شد.

در این دوره از مسابقات، تیم ها در هفت رشته ورزشی فوتسال، والیبال، دو و میدانی، شطرنج، تیراندازی، شنا و تنیس روی میز از 25 آذر ماه به مدت چهار روز به مصاف یکدیگر می روند.

مهدی لطیفی رئیس اداره کل رفاه و درمان و سرپرست کاروان ۵۴ نفره بانک ملی ایران ابراز امیدواری کرد با توجه به آمادگی همکاران در این دوره از مسابقات، کاروان ورزشی بانک ملی ایران نمایشی قدرتمندانه و با نشاطی را از خود نشان دهد.

سرپرست کاروان ورزشی بانک با تاکید بر وجود رفاقت در کنار رقابت بین کارکنان ورزشکار شبکه بانکی گفت:"انتظار می‌رود شور و نشاط ناشی از ورزش در بین همکاران، تاثیرات مثبتی را بر عملکرد بانک در سه ماهه پایانی سال بر جای گذارد و افزایش بیش از پیش رضایت مندی مشتریان و مراجعان بانک را به دنبال داشته باشد. 

لازم به ذکر است در اولین روز این رقابت ها، کاروان ورزشی بانک ملی ایران، مسابقات خود را در رشته‌های فوتسال، شطرنج و والیبال آغاز خواهد کرد.

 

راه اندازی بخش اعلان گزارش های مردمی مبارزه با فساد در پورتال وزارت امور اقتصادی و دارایی

راه اندازی بخش اعلان گزارش های مردمی مبارزه با فساد در پورتال وزارت امور اقتصادی و داراییوزارت امور اقتصادی و دارایی، پیرو سخنان وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی در نود و یکمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی مبنی بر دریافت گزارش های مردمی بویژه فعالان اقتصادی برای مبارزه با فساد در چارچوب وظایف و مأموریت های محوله این وزارتخانه، طی اطلاعیه ای از راه اندازی بخش اعلان گزارش های مردمی مبارزه با فسادبه نشانیWWW.Mefa.gov.ir در پورتال وزارت اقتصاد خبر داد.

 

آحاد مردم می توانند برای اعلان گزارشات خود در خصوص فساد و سوء جریانات در چارچوب وظایف و مأموریت های محوله وزارت اقتصاد و سازمان های تابعه آن از طریق نشانی مذکور اقدام نمایند.

 

بر اساس این گزارش در اطلاعیه وزارت امور اقتصادی و دارایی می خوانیم:

پیرو سخنان وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی در نود و یکمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی مبنی بر دریافت گزارش های مردمی بویژه فعالان اقتصادی برای مبارزه با فساد در چارچوب وظایف و مأموریت های محوله وزارت امور اقتصادی و دارایی،  بحمدالله فضای امید بخشی را در جامعه،  بویژه در میان فعالان بخش خصوصی شاهد هستیم.

ضمن اینکه سخنان مذکور در راستای اجرای یکی از اجزای محوری برنامه تقدیمی وزیر محترم امور اقصادی و دارایی  به مجلس شورای اسلامی تحت عنوان ایجاد شفافیت و نهادینه ساختن انضباط مالی در اقتصاد کشور در زمان اخذ رأی اعتماد بوده، همچنانکه طی یک سال گذشته نیز اقدامات متعددی برای عملیاتی نمودن آن انجام شده است، بدینوسیله ضمن سپاس فراوان از استقبال مردم و بویژه رسانه های گروهی از فضای ایجاد شده،  به استحضار مردم شریف ایران اسلامی ، فعالان اقتصادی و سازمان های مردم نهاد مبارزه با فساد می رساند، چنانچه اطلاعاتی از بروز فساد و سوء جریانات در سطح وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان های  تابعه آن در اختیار دارند، می توانند گزارش آن را در  بخش " اعلان گزارش های مردمی مبارزه با فساد " که در صفحه نخست پورتال این وزارتخانه به نشانی WWW.Mefa.gov.ir  در دسترس عموم مردم قرار گرفته است،  ارسال نمایند.

 

در ادامه، این اطلاعیه نکاتی را به شرح  ذیل به اطلاع مخاطبان گرامی می رساند:

1- از آنجائیکه که مبانی رسیدگی در محاکم اداری و قضایی نیازمند مستندات متقن و شواهد کافی می باشد، بدیهی است، گزارشاتی که از این نظر کامل باشند،  مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

2- برابر مقررات موضوعه به همه گزارش دهندگان، این اطمینان را می دهد که ضمن رعایت محرمانگی هویت گزارش دهندگان، حمایت های حقوقی و سازمانی در این خصوص بعمل آید.

3- با اطمینان از سودمندی اینگونه تلاش ها در رونق فعالیت های اقتصادی و بهبود محیط کسب و کار،  متناسب با میزان اثربخشی گزارشها در کشف ابعاد فساد و سوء جریانات منجر به صدور حکم قضایی، پاداش مادی به گزارش دهندگان اهدا خواهد شد.

4- گزارش نتایج اقدامات مرتبط با رسیدگی به گزارشات مردمی ، در ادوار سه ماهه به اطلاع عموم خواهد رسید.

 

خرید پنج هزار میلیارد ریال کالای بادوام داخلی با تسهیلات بانک ملی ایران

بانک ملی ایران با هدف رونق بازار تولید و کسب و کار داخلی و حمایت از کالای ایرانی، از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه بیش از پنج هزار میلیارد ریال تسهیلات فروش اقساطی برای خرید کالای داخلی تخصیص داده است.

این بانک طی مدت مذکور بالغ بر 36 هزار و 636 فقره تسهیلات فروش اقساطی خرید کالای داخلی به ارزش پنج هزار و 11 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

بانک ملی ایران در سال گذشته نیز تعداد 82  هزار و 20 فقره تسهیلات فروش اقساطی خرید کالای داخلی به ارزش هشت هزار و 602 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

در هشت ماه ابتدای امسال، 122 هزار و 665 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش برای حمایت از تولید و اشتغال در 52 هزار و 449 فقره توسط بانک ملی ایران پرداخت شده است.

همچنین در این مدت، تعداد 595 هزار و 379 فقره تسهیلات نیز به صورت فروش اقساطی، جعاله و مرابحه برای رفع نیازهای ضروری خانوار پرداخت کرده است که ارزش این تسهیلات به 184 هزار و 46 میلیارد ریال می رسد.

 

کمک به واحدهای تولیدی، اولویت بانک ملی ایران

برات کریمی در همایش بررسی عملکرد اداره امورشعب استان خوزستان که با حضور سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور، سعید طاهری رئیس اداره امور شعب استان و دیگر مسئولان برگزار شد، کمک به واحدهای تولیدی اشتغال زا را جزو اولویت های بانک ملی ایران برشمرد.

عضو هیات مدیره بانک در همایش سراسری روسای شعب استان خوزستان، بر به کارگیری نیروهای مطلع به دانش روز در گذار به سیستم بانکداری دیجیتال تاکید کرد.

وی در ادامه سخنان خود به موضوع اشتغال در کشور پرداخت و خاطرنشان ساخت: کمک به واحدهای تولیدی اشتغال زا در سطح کشور، به ویژه استان هایی که دارای آمار بالای بیکاری هستند از مهم ترین برنامه های بانک ملی ایران است.

برات کریمی با اشاره به اهمیت مبحث سود و زیان، از مسئولان شعب خواست توجه بیشتری نسبت به وصول انواع کارمزدها، صدور ضمانت نامه ها و اعتباراسنادی داخلی و غیره داشته باشند و در کنار وصول مطالبات از حداکثر توان خود در سودده کردن شعب تلاش کنند.

عضو هیات مدیره بانک عزت و افتخار امروز بانک ملی ایران را نتیجه تلاش و کار صحیح پیشینیان دانست و ابراز امیدواری کرد با وجود جوان گرایی صورت گرفته در بدنه بانک و استفاده از شیوه ها و روش های علمی روز بتوانیم این موسسه بزرگ را سرافرازتر از همیشه به آیندگان بسپاریم.

در ادامه این همایش سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک با اشاره به پیشرو بودن بانک ملی ایران در همه زمینه ها از جمله بانکداری دیجیتال ، از سخت کوشی همکاران تقدیر کرد و گفت:  بسیج عمومی همکاران در شعب بانک ملی ایران برای فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف مشتریان و توجه ویژه مسئولان شعب به موضوع راهنمایی مشتریان و گذار از این مقطع حساس تا زمان تعیین شده ، بسیار حائز اهمیت است.

حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور بانک نیز وضعیت فعلی اداره امور شعب استان خوزستان را در مقایسه با ادارات امور منطقه خوب ارزیابی کرد و ابراز امیدواری کرد که  این استان با وجود همکاران توانمند و تلاش بیشتر به بالاترین جایگاه در شاخص های کشوری دست یابد.

در پایان سعید طاهری رئیس اداره امور شعب استان نیز به ارائه گزارشی از عملکرد این اداره امور در بخش های مختلف پرداخت.

برات کریمی در پایان سفر خود به این استان از برخی شعب شهر اهواز بازدید و با همکاران از نزدیک دیدار و گفت و گو کرد.

 

تامین مالی کسب و کارها با تسهیلات خرید دین بانک ملی ایران

اگر کسب و کاری برای خود دارید و پیش از موعد سر رسید چک و اوراق تجاری تان نیازمند نقدینگی هستید، تسهیلات خرید دین بانک ملی ایران فرصتی مناسب برای تامین مالی شماست.

با تسهیلات خرید دین صاحبان کسب و کار و بنگاه های اقتصادی که نیازمند نقدینگی هستند اما اوراق و اسناد تجاری آنها دارای مهلت پرداخت دیرتری نسبت به زمان مورد نیازشان است، می توانند نقدینگی مورد نیازشان را تامین کنند.

بانک ملی ایران در هشت ماه ابتدای سال جاری بیش از 23 هزار فقره تسهیلات خرید دین به ارزش ریالی 41 هزار و 141 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

خرید دین به منظور ایجاد تسهیلات لازم برای تمامی بخش های اقتصادی قابل انجام است و در چارچوب ضوابط و مقررات و با رعایت دستورالعمل ها و آیین نامه های بخش اعتباری از جمله آیین نامه تسهیلات و تعهدات کلان، اشخاص مرتبط و همچنین سیاست اعتباری سالانه صورت می گیرد که همه مشتریان بانک در همه بخش ها می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

بانک در این روش، دین مدت دار بدهکار را به کمتر از مبلغ اسمی و درج شده در متن اسناد و اوراق تجاری مانند چک و سفته به صورت نقدی از داین و مشتری خریداری می کند بدین ترتیب مشتری می تواند زودتر از موعد مقرر نقدینگی مورد نیاز خود را به دست آورد.

نرخ سود این تسهیلات با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار و رعایت آیین نامه ها و دستورالعمل های مربوطه محاسبه می شود.

لازم به ذکر است، بانک ملی ایران در 97 هم تعداد 19 هزار و 916 فقره تسهیلات خرید دین به ارزش 40 هزار و 270 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

 

برگزاری نوبت یازدهم مزایده سراسری فروش املاک مازاد بانک ملی ایران

نوبت یازدهم مزایده سراسری فروش اموال تملیکی و مازاد مازاد بانک ملی ایران در سال جاری، به زودی برگزار می شود.

متقاضیان خرید می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از ساعت 10 صبح روز 27 آذرماه به بخش مناقصه و مزایده در قسمت اخبار سایت بانک و یا سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  بخش مزایده مراجعه کنند.

ضمنا ارایه پیشنهاد صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و حداکثر تا ساعت 17 روز 8 دی ماه امکان پذیر است و تاریخ بازگشایی الکترونیکی پاکت ها نیز روز 9 دی ماه خواهد بود.

لازم به ذکر است، اطلاعات مزایده در روزهای 28 و 30 آذرماه در روزنامه های کیهان و جمهوری اسلامی نیز  اطلاع رسانی خواهند شد.

 

تقدیر از بانک ملی ایران به عنوان بانک برتر و پیشرودر ارائه خدمات و تسهیلات

در همایش "شبکه بانکی، یاور توانمند سازی اقتصادی نیازمندان" از بانک ملی ایران تقدیر شد.

در این همایش که در استان خراسان رضوی و با حضور عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی، محمود شایان عضو هیات مدیره بانک، رزم حسینی استاندار خراسان رضوی، مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، حسن مونسان رئیس اداره امور شعب استان و دیگر مسئولان استانی برگزار شد؛ از بانک ملی ایران به عنوان بانک برتر و پیشرو در ارائه خدمات و تسهیلات به منظور کمک به رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال مددجویان و خانواده تحت پوشش کمیته امداد تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است حدود 28 درصد از تسهیلات پرداختی  به منظور کمک به رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال مددجویان و خانواده تحت پوشش این کمیته  در قالب 19787 طرح، توسط بانک ملی ایران تامین شده است.

 

عضو هیات مدیره بانک: تلاش کارکنان بانک ملی ایران دربسیج همگانی ارائه رمز پویا به مشتریان قابل تقدیر است

مسعود خاتونی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در بازدید از دو شعبه خیابان نادری و خیابان انقلاب تهران از زحمات کارکنان درخصوص معرفی و فعالسازی رمز یکبار مصرف برای مشتریان تقدیر کرد.

خاتونی در این بازدید با اشاره به ضرورت ایجاد شده بر غیرفعال کردن رمزهای ایستا از ابتدای دی ماه امسال گفت: بانک ملی ایران با معرفی سامانه های شصت، رمزبان و کدهای دستوری USSD در این مسیر پیش قدم بوده است.

وی با تقدیر از کارکنان بانک ملی ایران در معرفی و فعال سازی رمز یکبار مصرف برای مشتریان بیان کرد: بانک ملی ایران همیشه سعی نموده در فرهنگ سازی اقدامات جدید نظام بانکی نقش بسزایی را ایفا نماید .

 خاتونی گفت : درروزهای اخیر تمامی همکاران این بانک با تلاش بی وقفه و ارائه ی خدمت بیشتر از زمان معمول ، در کنار مشتریان قرار گرفتند تا با هموار سازی تغییر رویه مد نظر نظام بانکی در مدل رفتار خرید مشتریان و دریافت رمز دوم که در مجموع امنیت بیشتر حساب های آنها را در پی خواهد داشت ، کمترین اختلال در فرایند کاری آنها ایجاد گردد .

خاتونی با اشاره به اطلاع رسانی گسترده این بانک درخصوص فعالسازی رمز دوم یکبار مصرف کارت های بانکی مشتریان تاکید کرد: از مشتریان گرامی انتظار می رود در فرصت باقیمانده نسبت به فعالسازی رمز پویای کارت های بانکی خود اقدام کنند.

در این بازدیدها مسئولان و کارکنان شعب خیابان نادری و خیابان انقلاب تهران ضمن ارائه آمار و عملکرد واحدهای متبوع، مشکلات و مسائل خود را مطرح کردند و عضو هیات مدیره به سوالات آنها پاسخ داد.

 

ثبت نظر

ارسال