صدور یک چهارم کارت های هدیه نظام بانکی توسط بانک ملی ایران + اخبار هفته ای که گذشت

نمایه بانک : در هفته ای که گذشت، مراسم اهدای جوایز چهلمین مرحله قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران و سومین قرعه‌کشی جوایز میلیونی پذیرندگان کارتخوان‌های این بانک برگزارشد.
  • پنجشنبه 12 دی 1398 ساعت 8:45

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، در هفته ای که گذشت، مراسم اهدای جوایز چهلمین مرحله قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران و سومین قرعه‌کشی جوایز میلیونی پذیرندگان کارتخوان‌های این بانک برگزارشد.

 

صدور یک چهارم کارت های هدیه نظام بانکی توسط بانک ملی ایران

 

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، اطلاعات منتشر شده توسط بانک مرکزی نشان می دهد بیشترین میزان کارت های هدیه در دست مردم توسط بانک ملی ایران صادر شده است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، مقایسه تعداد کارت های هدیه صادره شبکه بانکی کشور تا پایان آبان ماه سال جاری حاکی از این است که بانک ملی ایران در این دوره زمانی بیش از 26 میلیون و 235 هزار فقره کارت هدیه در اختیار مردم داشته است.

 

رقم بیش از 97 میلیون فقره کارت های هدیه که تاریخ انقضای آنها هنوز فرا نرسیده، حاکی از این است که حدود 27 درصد مجموع این کارت ها در نظام بانکی را بانک ملی ایران صادر کرده است.

 

کارت هدیه بانک ملی ایران علاوه بر شعب، از طریق پایگاه های شبانه روزی، دستگاه های کیوسک و اپلیکیشن 60 قابل خریداری است.

کارت هدیه بهترین ابزار جایگزین پول نقد است که در همه دستگاه های کارت خوان قابلیت استفاده دارد.

 

اظهارات وزیر امور اقتصادی و دارایی در نشست تخصصی تعاملبا شرکای استراتژیک دانشگاه صنعتی شریف

 

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، وزیر امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی در نشست تخصصی "تعامل با شرکای استراتژیک دانشگاه صنعتی شریف با رویکرد اقتصاد هوشمند و تحول دیجیتال"، اظهار داشت: از دانشگاه صنعتی شریف انتظار می رود، ضمن حرکت به سمت کارکرد یک دانشگاه نسل سومی، با محور قرار دادن فعالیت های علمی و پژوهشی در زمینه هوشمند سازی سیستم های اقتصادی، در استقرار اقتصاد هوشمند در کشور نقش آفرین باشد.

 

دکتر فرهاد دژپسند با اشاره به موضوع و رویکرد این نشست، اظهار داشت: جای یک مرکز کاربردی برای اقتصاد هوشمند در دانشگاه صنعتی شریف خالی است، از این جهت پیشنهاد ریاست دانشگاه مبنی بر راه اندازی چنین مرکزی، می تواند در این محدوده موضوعی با توسعه ادبیات اقتصاد هوشمند و ساماندهی فعالیت های علمی و پژوهشی، مؤثر واقع گردد.

 

وزیر اقتصاد با بیان اینکه زمانی از اقتصاد هوشمند سخن می گفتیم به نظر خیلی ها، به شدت آرمانگرایانه یا حتی غیر ضرور می آمد، ولی امروز به سهولت می توانیم بگوییم "ما ناچار از رفتن به این سمت هستیم".

 

دژپسند اظهار داشت: باید از منابعی که داریم بهره ورتر استفاده کنیم.

 

وی افزود: بدین منظور فرآیندهای تولید هم باید دانش بنیان و مبتنی بر فناوری های نو، پیشرفته و در حال تکامل باشد.این مهم با استقرار ستون های اقتصاد هوشمند شدنی است.

 

وزیر اقتصاد اظهار داشت: هوش مصنوعی، دیجیتالی کردن و دانش بنیان شدن از جمله ستون های اقتصاد هوشمند هستند، یعنی اقتصادی که در آن مرتبت مدیریت و سیاست گذاری بر عهده انسان و عاملیت اجرا با ربات است.

 

وزیر اقتصاد خاطر نشان کرد: خودمان باید با استفاده از داشته هایمان ، با تلاش و اراده قوی شرایط جهش اقتصادی را فراهم کنیم.

 

دژپسند افزود: برای اینکار باید به جایی برسیم که احساس و باور کنیم از آنچه خودمان داریم به بهترین نحو استفاده نماییم.

 

پیاده سازی اقتصاد هوشمند برای تحقق ارتقای بهره وری و استفاده بهینه از منابع کشور، ضروری است.

 

وی با بیان اینکه باید بتوانیم از درآمد حاصل از فروش نفت در مسیر توسعه عمودی و تکمیل زنجیره تولید استفاده و آن را به سرمایه ای گرانبها تبدیل نماییم، تصریح کرد: این امر فقط با اراده و دانش اتفاق می افتد.

 

دژپسند با اشاره به مباحث مربوط به مالیات و حواشی آن در رسانه ها و اظهارات صاحب نظران سیاسی و اقتصادی، ادامه داد: با تحقق مالیات هوشمند می توانیم از همه دغدغه های فعلی در مورد معوقات، فرار مالیاتی، محدود بودن پایه های مالیاتی و سیستم مالیات ستانی سنتی؛ به سرعت گذر کنیم.

 

وی همچنین گفت: در اقتصاد هوشمند، دیگر برای افزایش ظرفیت تولید کشاورزی، نیازی نیست منتظر "تر سالی" و زیاد شدن نزولات آسمانی باشیم.

 

دژپسند با بیان اینکه در اقتصاد هوشمند، "مرتبت مدیریت و سیاست گذاری" بر عهده انسان و "عاملیت" اجرا با ربات است، اظهار داشت: اقتصاد هوشمند فقط هوش مصنوعی، دیجیتالی شدن و دانش بنیان شدن نیست، اما همه اینها ستون اقتصاد هوشمند هستند.

 

وی موفقیت پروژه راه اندازی تاکسی های اینترنتی و نتایج بسیار مثبت آن در آزاد کردن منابع از طریق کاهش مصرف سوخت و هزینه جابجایی مسافرین را نمونه ای موفق از هوشمندسازی اقتصاد دانست.

 

 

مدیرعامل بانک ملی ایران: روسای شعب باید ریسک پذیر باشند

 

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به گستره شعب ارزی این بانک در سایر کشورها گفت: واحدهای ارزی بانک باید فعالیت های خود را گسترش دهند و تحریم ها نمی توانند مانعی برای این امر باشند.

 

دکتر محمدرضا حسین زاده در نشست صمیمی خود با مدیران و مدرسان بخش های اعتباری بانک که با حضور اعضای هیات مدیره، مدیران اعتباری، مدیران امور و مدرسان بانک برگزار شد، با تاکید بر اینکه امروز بانک ملی ایران در ارایه سرویس های بانکی دیگر بانک ها از کانال واحدهای ارزی خود در خارج از کشور نقش مهم و تسهیل گر دارد، افزود: بانک ملی ایران در بسیاری از کشورها شعبه دارد و می تواند در تسهیل امور بانکی در شرایط سخت تحریم ها بسیار راهگشا باشد.

 

وی با بیان اینکه بانک یک بنگاه اقتصادی است و باید نوع فعالیت و معاملات آن نیز بر محور سودآوری باشد، تصریح کرد: جذب منابع ارزان قیمت، هنر رییس شعبه است و تسهیلات دهی نباید تنها در بخش فروش اقساطی، جعاله و ... خلاصه شود بلکه تسهیلاتی مانند خرید دین و یا صدور ضمانت نامه ها نیز باید مورد توجه قرار گیرند.

 

حسین زاده اظهار کرد: نوع دیدگاه در اداره بانک باید حرکت به سمت سودآوری و جذب منابع ارزان قیمت باشد و بخش اعتباری باید بر افزایش صدور LC و ضمانت نامه، خرید دین، ارایه خدمات ارزی و... حرکت کند و روسای شعب باید در این زمینه ریسک پذیر باشند.

 

عباس شفیعی عضو هیات مدیره بانک نیز در این نشست با تاکید بر اینکه گره بسیاری از مشکلات به دست بخش اعتباری حل می شود، گفت: چند ماه باقی مانده تا پایان سال فرصت حیاتی خواهد بود تا همکاران در بخش اعتباری بتوانند با اجرای سیاست های اعتباری صحیح، وضعیت اعتباری و منابع بانک را بهبود بخشند.

 

وی نرخ تسهیلات در بانک ملی ایران را یک مزیت مهم برای مشتریان عنوان کرد و افزود: نرخ تسهیلات در بانک طبق مصوبه شورای پول و اعتبار و پایین تر از برخی بانک هاست و این یک مزیت مهم برای مشتریان محسوب می شود چرا که مشتریان به دنبال دریافت تسهیلات ارزان هستند.

 

محمود شایان دیگر عضو هیات مدیره بانک نیز با تاکید بر نقش کلیدی مدیران اعتباری در ارتقای ترازنامه بانک و همچنین افزایش درآمدهای مشاع و غیرمشاع گفت: امروز تحریم ها واحدهای تولیدی را دچار مشکل کرده است. بانک ملی ایران باید به عنوان بازوی اقتصادی دولت به این واحدها کمک کند و وظیفه ما حتی فراتر از بخش اقتصادی رفته است.

 

وی همچنین با اشاره به اهمیت تسهیلات خرید دین به عنوان یک دارایی واقعی برای بانک و لزوم توجه به این مهم در شعب تصریح کرد: امروز همکاران نباید منتظر مراجعه مشتری به شعبه باشند بلکه باید در ارتباط گیری با مشتری فراتر از گذشته پیش بروند. 

 

برات کریمی عضو هیات مدیره بانک نیز با بیان اینکه ذائقه و خواست مشتریان و شرایط بانک ها نسبت به گذشته فرق کرده است، گفت: در گذشته جذب منابع اولویت بانک ها بود اما اکنون ترازنامه دغدغه اصلی بانک ها محسوب می شود. خوشبختانه نگاه مردم به بانک ملی ایران بسیار مثبت است و باید با برنامه ریزی دقیق به سمت بهبود ترازنامه بانک برویم.

 

وی رعایت اخلاق حرفه ای، بهداشت اعتباری و انضباط مالی را سه اصل بانکداری حرفه ای عنوان و بیان کرد: این سه اصل باید سرلوحه بخش اعتباری باشند و باید به سمت مشتری مداری پیش رویم و همکاران و روسای شعب، مشاور مشتری باشند.

 

مسعود خاتونی دیگر عضو هیات مدیره بانک نیز با اشاره به حجم بسیار زیاد مراجعه مشتریان به شعب و سیستم های این بانک برای راه اندازی رمز دوم یکبار مصرف طی روزهای اخیر گفت: علت قطعی های اخیر سامانه های بانک ملی ایران از همین بابت بوده است. تا دو هفته پیش از اول دی ماه که قرار بود استفاده از رمز یکبار مصرف دوم اجباری شود، تنها 150 هزار نفر به سامانه 60 بانک ملی ایران پیوسته بودند و اکنون این عدد به دو میلیون کاربر نزدیک شده است.

 

وی بیان کرد: به هر حال بانکی به بزرگی بانک ملی ایران با حجم گسترده مشتری و تراکنش های بانکی در یک فرایند انتقال داده و سامانه ممکن است با اختلال های مقطعی در عملکرد هم مواجه شود، اما تلاش ما این است که این مشکلات به حداقل برسد.

 

محسن امین زارع معاون امور ارزی و بین الملل بانک نیز با اشاره به تحریم های شدید اعمال شده علیه نظام بانکی کشور گفت: خوشبختانه در دور جدید تحریم ها با بهره مندی از تجارب سال های گذشته و اهتمام همکاران، تعهدات ارزی بانک به طور کامل انجام شد و هیچ تعهد ارزی پرداخت نشده ای در مقابل سپرده گذاران نداریم. همچنین وضعیت بانک به لحاظ ذخایر استراتژیک بسیار مطلوب است و توانستیم علی رغم شرایط تحریم ها، با ارایه خدمات ارزی مطلوب در واحدهای خارج از کشور، اعتبار بانک ملی ایران را حفظ کنیم.

 

وی با اشاره به تشکیل بازار متشکل ارزی در آینده ای نزدیک تاکید کرد: تشکیل این بازار می تواند گردش مالی عظیمی ایجاد کند و با توجه به فعالیت گستره شعب خارج از کشور بانک، باید فرصت ها و امکاناتی همانند بازار متشکل ارزی به مشتریان معرفی شود.

 

علی موسوی زاده مدیر امور اعتباری بانک نیز با تاکید بر اهمیت بهبود صورت های مالی بانک در فرصت باقی مانده تا پایان سال گفت: همکاران باید تفکر سازمانی داشته باشند و به صورت گروهی عمل کنند. باید در چند ماه باقی مانده سال برای رفع موانع و مشکلات واحدهای صف و ستاد تلاش کنیم تا کارنامه استان ها در پایان سال مطلوب باشد.

 

فریدون رشیدی رییس اداره کل اعتبارات بانک نیز تقویت منابع ارزان قیمت و کارمزد محور بودن را از مزایای اعتبارات اسنادی برشمرد و گفت: بخش عمده درآمدهای مشاع صرف پرداخت سود به سپرده گذاران می شود در حالی که در منابع غیرمشاع این شرایط وجود ندارد و باید به سمت جذب منابع ارزان قیمت برویم.

در پایان این نشست پانل پرسش و پاسخ با حضور مدیران بخش اعتباری برگزار و به سوالات همکاران پاسخ داده شد.

 

انتصاب سرپرست جدید شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، بر اساس مصوبه هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، با خاتمه یافتن دوران خدمت سید مهدی سدیدی در این گروه، دکتر ناصر شاهباز سرپرست گروه مذکور گردید.

لازم به ذکر است هلدینگ سرمایه گذاری گروه توسعه ملی از شرکت های زیر مجموعه بانک ملی ایران می باشد.

 

 

پرداخت 188 هزار فقره وام ازدواج در بانک ملی ایران

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، بانک ملی ایران با رویکرد حمایت از ازدواج جوانان از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه تعداد 188 هزار و 802 فقره وام ازدواج به زوج های جوان پرداخت کرده است. بر این اساس ارزش ریالی این تسهیلات به 59 هزار و 338 میلیارد و 785 میلیون ریال می رسد.

 

در سال 97 نیز بانک ملی ایران حدود 265 هزار فقره وام قرض الحسنه ازدواج به ارزش ریالی 41 هزار و 492 میلیارد و 768 میلیون ریال پرداخت کرده است.

 

لازم به ذکر است، تسهیل ازدواج جوانان با تخصیص تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، یکی از مهم ترین سیاست های اعتباری بانک ملی ایران است و از این رو این بانک وام ازدواج را مطابق دستورالعمل ابلاغی بانک مرکزی و تنها با اخذ یک ضامن معتبر و سفته در تمامی شعب خود پرداخت می کند.

 

سقف وام قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوجین 300 میلیون ریال با دوره بازپرداخت 60 ماه و نرخ چهار درصد کارمزد است که صرفا یک مرتبه به هر یک از متقاضیان تعلق می گیرد و متقاضیان به مدت دو سال (24 ماه) از تاریخ عقد، می توانند برای دریافت این وام اقدام کنند.

 

بررسی مشکلات صنعتگران با حضور مدیران بانک ملی ایران

 

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، جلسه بررسی مسائل و مشکلات صنعتگران، کارآفرینان و فعالین اقتصادی شهرک صنعتی سالاریه با حضور مدیر امور شعب تهران بانک ملی ایران و فرماندار شهرستان ورامین برگزار شد.

 

در این جلسه تولید کنندگان مسائل و مشکلات خود را در حوزه تامین نقدینگی، سرمایه در گردش، دریافت تسهیلات و همچنین مشکلات بانکی در بخش صادرات و وارادت بیان کردند.

 

اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران بانک ضمن بررسی دقیق مشکلات و ارائه راهکارهای متناسب بانکی بیان کرد:  بانک ملی ایران جایگاه بسیار مناسبی در شبکه بانکی کشور در حمایت از تولید و اشتغال دارد و هر جا که لازم باشد با تمام توان، منابع و امکانات در خدمت تولید کشور خواهد بود.

 

کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین نیز ضمن قدردانی از اقدامات بانک ملی ایران گفت: در شرایط کنونی تولیدکنندگان در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند و سازمان ها و دستگاه ها باید به عنوان پشتیبان در خدمت آنها باشند.

 

محمد جواد داوری رئیس اداره امور شعب جنوب تهران هم حمایت از تولید را محور اصلی برنامه های بانک دانست و افزود: بانک ملی ایران به عنوان بازوی اصلی دولت همواره در کنار مردم و تولیدکنندگان است و محصولات خود را متناسب با شرایط موجود طراحی و در اختیار کارآفرینان قرار می دهد.

 

در پایان ابوالفضل شهبازی رئیس حوزه ورامین بانک گزارشی از عملکرد این حوزه در بخش حمایت از تولید ارائه کرد. 

 

همچنین مدیر امور شعب تهران به همراه مدیران اداره امور شعب جنوب تهران و حوزه ورامین از تعدادی کارگاه تولیدی و همچنین مراکز درمانی شهرستان ورامین بازدید کردند.

 

 

 مدیرعامل بانکملی ایران: «ملی» فکر کنیم و «ملی» کار کنیم

 

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر این که منابع این بانک متعلق به مردم و کشور است، گفت: همه ما باید در جریان اداره کردن اموری که در دستمان است، «ملی» فکر کنیم و «ملی» کار کنیم.

 

دکتر محمد رضا حسین زاده در دیدار با مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندر امام با تاکید بر این که همه کشور برای همه مردم ایران است، ادامه داد: تاریخ بانک ملی ایران نشان می دهد مردم کشورمان از جان و دل برای تاسیس و فعالیت این بانک مایه گذاشته اند و ما نیز همه تلاشمان را برای حفظ و صیانت از آن به کار می بندیم.

 

وی اجرای پروژه های عظیم کشوری مانند پتروشیمی ها، پالایشگاه ها و آزادراه ها با حمایت بانک ملی ایران را یادآور شد و گفت: خدمات گسترده این بانک به عموم مردم بر هیچ کس پوشیده نیست و دایره این خدمات هر روز نیز بیشتر توسعه می یابد.

 

حسین زاده به تحول بانک ملی ایران در حوزه بانکداری الکترونیک و بانکداری دیجیتال اشاره و خاطرنشان کرد: محصولات نوین این بانک توانسته به نحو بسیار مطلوبی در میان مشتریان رخنه کند، به طوری که مشتریان بزرگ و کوچک بانک ملی ایران امروز با این خدمات نه تنها حساب های بانکی بلکه وجوه خود را نیز مدیریت می کنند.

 

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندر امام نیز در این دیدار با بیان این که این مجموعه از سال ها پیش مشتری بانک ملی ایران است، گفت: خدمات بانک ملی ایران برای ما کاملا شناخته شده و مطلوب است.

 

حمید رضا رستمی با اشاره به این که 10 درصد کل عملکرد صنعت پتروشیمی کشور به این مجموعه مربوط است، اظهار کرد: فعالیت های پتروشیمی بندر امام در داخل و خارج بسیار گسترده است و از این رو ادامه همکاری با بانک ملی ایران برای ما ضرورت دارد.

 

برات کریمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این دیدار با اشاره به خدماتی که این بانک می تواند در اختیار شرکت پتروشیمی بندر امام بگذارد، گفت: ما علاوه بر این که می توانیم پروژه های توسعه این حوزه پتروشیمی را تامین مالی کنیم، آمادگی داریم در حوزه صدور ضمانتنامه با حداکثر توان وارد میدان شویم.

 

محسن امین زارع معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران هم با بیان این که واحدهای خارجی این بانک با وجود اعمال تحریم ها علیه کشورمان با جدیت در حال فعالیت هستند، گفت: بانک ملی ایران آمادگی دارد از طریق واحدهای داخلی و خارجی، صرافی و کارگزاری خود عملیات نقل و انتقال پول را برای صادرکنندگان و واردکنندگان از جمله فعالان صنعت پتروشیمی انجام دهد.

 

در این دیدار که مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، رئیس اداره کل روابط عمومی و رئیس اداره کل بازاریابی و امور مشتریان بانک ملی ایران نیز حضور داشتند، درباره شیوه ادامه همکاری با شرکت پتروشیمی بندر امام بحث و تبادل نظر شد.

 

 

رمز دوم یکبار مصرف، فقط ویژه کارت های برداشت است

 

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، به کارگیری رمز دوم یکبار مصرف تنها برای خریدهای اینترنتی با کارت های برداشت بانکی الزامی است.

همزمان با اجرایی شدن دستور بانک مرکزی مبنی بر الزام استفاده از رمز دوم یکبار مصرف در خریدهای اینترنتی، رمزهای دوم ایستا طی یک دوره زمانی مشخص غیرفعال می شوند.

 

با این حال تا کنون همه دستورالعمل ها مبنی بر غیرفعال شدن رمز دوم ایستا، بر کارت های برداشت متمرکز بوده است.

بر این اساس، انجام تراکنش اینترنتی با سایر کارت های بانکی از جمله کارت های هدیه، همچنان با رمز دوم ایستا امکان پذیر خواهد بود.

 

بانک ملی ایران از طریق اپلیکیشن 60 و نیز کد دستوری #60*737* رمز دوم یکبار مصرف را در اختیار مشتریان محترم قرار می دهد.

 

 

سومین قرعه‌کشی جوایز میلیونی پذیرندگان کارتخوان‌هایبانک ملی ایران برگزارشد

 

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، سومین دوره قرعه‌کشی جوایز دارندگان کارتخوان‌های بانک ملی ایران (پذیرندگان پرداخت الکترونیک سداد) برگزار شد.

 

پذیرندگان برای حضور در قرعه‌کشی باید هر ماه 100 امتیاز کسب کنند و از طریق مرکز تماس، اپلیکیشن پالس یا پیامکی که برایشان ارسال می‌شود، تمایل خود برای حضور در قرعه‌کشی جوایز را اعلام کنند.

 

نحوه کسب امتیاز نیز بدین ترتیب است که هر تراکنش خرید بالای ده هزار تومان 1 امتیاز، تراکنش خرید شارژ، مانده‌گیری و پرداخت قبض 1 امتیاز و هر یک میلیون تومان کارکرد کارتخوان 2 امتیاز دارد. امتیازها در  بخش جشنواره اپلیکیشن پالس  قابل مشاهده است.

 

پذیرندگان سداد همچنین می‌توانند با ارسال عدد 5 به 2000444 لینک دانلود پالس را دریافت کنند و از خدمات منحصربه فرد آن در مدیریت کسب و کار خود بهره‌مند شوند.

 

شرکت پرداخت الکترونیک سداد برای قدردانی از همراهی پذیرندگان خود، دور جدید قرعه‌کشی جوایز میلیونی خود را از ابتدای مهرماه 1398 آغاز کرده و در این قرعه‌کشی به صورت ماهیانه از تمام استان‌ها برنده دارد.

 

اسامی 85 برنده خوش شانس آذرماه، در صفحه وبلاگ شرکت سداد به آدرس sadadpsp.ir/blog و اینستاگرام آن به آدرس sadad_co@ قابل مشاهده است. 

 

 

به خانواده 5 میلیون نفری بله بپیوندید

 

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، تعداد کاربران اپلیکیشن «بله» در پاییز امسال به بیش از 5 میلیون و 300 هزار عضو رسید و در این فصل بیش از 611 هزار کانال و گروه فعال بوده اند.

بله امکانی را برای کاربران خود فراهم کرده است تا علاوه بر استفاده از امکانات معمول یک پیام رسان، بتوانند تبادلات مالی خود را نیز در بستر آن انجام دهند.

 

در سه ماه مهر، آبان و آذرماه امسال، بیش از 19 میلیون تراکنش مالی موفق در اپلیکیشن «بله» ثبت شد که نسبت به فصل تابستان 16 درصد رشد داشته است.

همچنین در این فصل انتقال پول روزانه به بیش از 61 میلیارد تومان رسیده و در مجموع فصل پاییز چهار هزار و 600 میلیارد تومان پول انتقال یافت.

 

در مدت مذکور تعداد تراکنش موفق روزانه کارت‌به‌کارت به بیش از 152 هزار تراکنش رسیده که نسبت به فصل قبل از آن 33 درصد رشد داشته است.

در حال حاضر 21 بانک به عنوان مبدا انتقال وجه به این اپلیکیشن پیوسته اند و کاربران می‌توانند از مبدا این بانک ها به تمام بانک‌های عضو شتاب، بدون دانستن شماره کارت مقصد کارت به ‌کارت انجام دهند.

 

اپلیکیشن «بله» در یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت داده ورزی سداد، با حمایت و پشتیبانی بانک ملی ایران توسعه یافته است و اکنون سهم قابل توجهی در تراکنش‌های مالی مشتریان نظام بانکی دارد.

 

برگزاری مراسم اهدای جوایز چهلمین مرحله قرعه کشی حسابهایقرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران

 

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، مراسم اهدای جوایز چهلمین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران با حضور منتخبی از برندگان این مرحله از قرعه کشی و نیز تعدادی از اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملی ایران برگزار شد.

 

در این مراسم عضو هیات مدیره بانک با تقدیر از سپرده گذاران حساب های قرض الحسنه که اجر معنوی و ثواب اخروی را بر منافع مادی ترجیح داده‌اند، گفت: بانک ملی ایران از محل سپرده های قرض الحسنه نیاز نیازمندان واقعی را در محروم‌ترین نقاط کشور برطرف می کند.

 

برات کریمی با بیان اینکه مدرسه سازی، آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد، احداث بیمارستان و پرداخت تسهیلات ازدواج تنها بخشی از مصارف منابع قرض الحسنه است، گفت: بانک ملی ایران در طول ۹۱ سال فعالیت خود خدمات گسترده ای به کشور ارائه کرده و همواره حامی همه مردم ایران بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه بسیاری از حادثه دیدگان ناشی از سیل زلزله و بلایای طبیعی از حمایتهای مادی بانک ملی ایران برخوردار شده‌اند، گفت: مشتریان، مالک این بانک هستند و سپرده گذاران قرض الحسنه نیز حق بزرگی به گردن همه ما دارند.

 

در ادامه این مراسم رئیس صندوق پس انداز بانک ملی ایران نیز با اشاره به پرداخت بیش از ۳۵۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه تا پایان آذر ماه توسط این بانک: گفت این تعداد تسهیلات بیش از ۷۵ هزار میلیارد ریال منابع را به خود اختصاص داده است.

 

محمود خادمیان با اشاره به احداث، تعمیر و تجهیز ۱۲۰ مدرسه از محل منابع قرض الحسنه مردمی نزد بانک ملی ایران، گفت: در سیل فروردین ماه بیش از ۲۷ هزار خانوار در قالب ۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع قرض الحسنه بانک ملی ایران حمایت شدند.

 

وی همچنین به پرداخت ۱۹۰ هزار فقره تسهیلات ازدواج و ایجاد سه هزار شغل توسط نهادهای حمایتی با منابع پرداختی بانک ملی ایران اشاره و خاطرنشان کرد: حمایت های بانک ملی ایران از محرومان مدیون سپرده گذاران قرض الحسنه است.

 

درپایان این مراسم جوایز تعدادی از برندگان، به طور نمادین، باحضور مدیران ارشد بانک، اهدا شد.


ثبت نظر

ارسال