طیف گسترده خدمات بانکی ایران زمین در همراه بانک فراز

نمایه بانک : با همراه بانک فراز ایران زمین خدمات گسترده بانکی انجام می شود، این خدمات با دانلود و نصب این نرم افزار از طریق لینک امن در صفحه بانک ایران زمین یا مایکت آغاز می شود و کاربران می توانند پس از نصب، خدمات بانکی و پرداختی مورد نظر خود را دریافت نمایند.
  • دوشنبه 7 اسفند 1402 ساعت 13:0

خبرنگار و نویسنده : نازیلا محمدی

به گزارش نمایه بانک ، فراز یکی از اپلیکیشن های کاربردی بانکی است که متعلق به بانک ایران زمین بوده و نسخه جدیدی از همراه بانک ایران زمین است.

 

برای استفاده از آن لازم است مشتریان این بانک حسابی را چه به صورت حضوری و چه غیر حضوری افتتاح کرده و سپس با مراجعه به یکی از شعب با تکمیل فرم های مربوطه و دریافت نام کاربری و رمز عبور شامل رمز اول و دوم برای انتقال وجه ، از این اپلیکیشن اندرویدی استفاده کنند.

 

خدمات انتقال وجه در این نرم افزار همراه بانک، با نام "فراز" ،  شامل انتقال وجه از کارت بانکی به کارت و از سپرده به سپرده یا شبا صورت می گیرد.

همچنین امکان خدمات چک و تسهیلات در این نرم افزار فراهم آمده است که در خدمات چک شامل مشاهده دسته چک، ثبت مبلغ چک و مسدودی چک و استعلام وضعیت چک های واگذار شده و نیز در خدمات تسهیلات شامل مشاهده فهرست و تاریخچه تسهیلات، پرداخت قسط تسهیلات و تنظیم پرداخت خودکار است.

 

گزارش تراکنش ها در اپلیکیشن فراز شامل گزارش عملیات انجام شده در نرم افزار و تاریخچه عملیات انتقال وجه پایا و ساتنا است. همچنین این نرم افزار دارای ماشین حساب بانکی و امکان دریافت شبا و نرخ ارز ، دریافت صورت حساب به صورت میله ای و نموداری بوده و در زمینه پرداخت، پرداخت قبوض و خرید شارژ و کمکهای خیریه را شامل می شود. همچنین امکان تغییر تنظیمات (یوزرو پسورد) وجود دارد.

 

دانلود این برنامه از طریق صفحه اختصاصی این اپلیکیشن در سایت بانک ایران زمین و نیز مایکت امکان پذیر است .

 

از محاسن اپلیکیشن فراز، امکان به کارگیری آن در پرداخت ها بدون مراجعه به صورت حضوری به شعب بانک است که سبب صرفه جویی در وقت و هزینه های رفت و آمد خواهد شد و دسترسی به خدمات پرداخت با به کارگیری آن تسهیل خواهد شد.

 

از آنجا که رایج ترین پرداخت ها، پرداخت قبوض و خرید شارژ و انتقال وجه است ، با نصب اپلیکیشن فراز امکان انجام این امور به سادگی و سرعت در هر مکان و هر زمان برای کاربر وجود دارد.

 

در صورت نیاز به راهنمای در خصوص کاربری این اپلیکیشن مشتریان می توانند از طریق پشتیبانی سوالات خود را مطرح نمایند.


ثبت نظر

ارسال